Inicijativa „Digitalna Srbija” predstavila je novi priručnik „Uvod u digitalni marketing”, namenjen svima koji razvijaju svoj biznis i nastoje da privuku nove korisnike. Reč je o još jednom vodiču osmišljenom u okviru projekta „Preduzmi ideju”, koji zajednički realizuju Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Inicijativa Digitalna Srbija.
U prostorijama Inicijative „Digitalna Srbija” organizovan susret startap timova i marketing stručnjaka, tokom kog je otvorena diskusija na temu značaja digitalnog marketinga, pre svega iz perspektive razvoja proizvoda i izlaska na tržište novoosnovanih kompanija. Povod okupljanja bilo je predstavljanje novog vodiča, a predstavnici startap timova iskoristili su ovu priliku da dobiju odgovore na veliki broj pitanja iz domena vođenja marketinga i upravljanja eksternim komunikacijama.
Odgovore na pitanja dali su im članovi marketing tima Inicijative „Digitalna Srbija” – Marija Janjušević, Marija Bušić, Đurđina Caković i Sanja Vatić, kao i Miloš Pejčinović, Digital Account Director u marketinškoj agenciji Executive Group i Ivana Milutinović, Product Marketing Specialist u Nordeus-u.
„Digitalni marketing je ključan za uspešno poslovanje u današnjem digitalnom svetu. Iz dana u dan broj ljudi u svetu koji koriste internet u različite svrhe se povećava, a digitalni marketing omogućava da dopremo do svakog od njih. Svesni smo da je jedan od izazova za startap timove na početku njihovog razvoja – kako plasirati proizvod na tržište, kako da korisnici čuju za nas i kako da komuniciramo sa njima? Uvidevši taj momenat, mi sa projekta Preduzmi ideju odlučili smo da kroz pregled ovog polja, ilustrovan praktičnim primerima približimo digitalni marketing svim zainteresovanima”, istakla je Marija Janjušević, menadžer za marketing i komunikacije projekta „Preduzmi ideju” i autorka priručnika Uvod u digitalni marketing.
Vodič je osmišljen tako da čitaoci mogu da steknu osnovna znanja o digitalnom marketingu, segmentima koji ga razlikuju od tradicionalnog marketinga ali i alatima, opcijama i trikovima koji u okviru digitalnih kanala komunikacije mogu da dovedu do boljih rezultata i veće vidljivosti proizvoda. Pored teorijskog dela, u priručniku se nalaze i saveti i praktična znanja koji su sa čitaocima podelili marketing direktori i menadžeri velikih kompanija – članica i partnera Inicijative “Digitalna Srbija”.