Američki grad Klivlend i početkom ovog septembra je epicentar kreativnih ljudi koji su se ove nedelje okupili da podele novosti i trendove u industriji content marketinga.

Reč je o segmentu marketinga koji sve više dobija na snazi i koji u svojoj osnovi sadrži relativno prostu stvar – ispričaj priču! Za sebe, za kompaniju, za klijenta, za institucijiju, za proizvod, za svakoga.

Ali, sva lakoća tu prestaje jer smisliti kako, za koga, na koji način, kojim povodom, u kom kontekstu, sa kakvim efektom stvara glavobolju ali i otvara nova polja inspiracije hiljadama i hiljadama marketing profesionalaca koji uvek i konstantno tragaju za tim kako uraditi – bolje i uspešnije.

Takvi profesionalci su se okupili u Klivlendu da od 3. do 6. septembra kroz networking i edukaciju napreduju i primene nove tendencije.

Osnivač Represent Sistema dr Borislav Miljanović kao jedini predstavnik Srbije kaže da ga je oduševio broj stručnjaka za content marketing koji su se prvi put pojavili na konferenciji a već se dugo bave tim poslom, što znači da su prepoznali značaj deljenja znanja.

Atmosfera sa konferencije

“Što se tiče mojih utisaka oni su veoma pozitivni jer smo juče prisustvovali prvom sastnaku na kojem su bili svi ljudi koji su prvi put došli i prosto je fascinatno kada se pojavite sa hiljadu I više ljudi na jednom mestu , koji su ove godine dosli prvi put na ovu konferenciju a koji već dugo vremena primenjuju i bave se content marketingom”, kaže Miljanović.

Kao posebno poučno izdvojio je predavanje Roberta Rousa (Chief Strategy Advisor for the Content Marketing Institute) o tome na koji način bi agencije trebalo više da primenjuju content marketing u svom radu.

Istakao je da je ključna stvar za svakog marketing profesionalca, bio on pojedinac ili agencija, da se strategija dobro osmisli I da nije dovoljno d ase samo proizvodi content jer sama proizvodnja contenta bez strategije nema pravog uticaja na poslovne rezultate kompanija.

“Ovo je definitivno najfrekventnije mesto okupljanja svih profesionalaca iz oblasti content marketinga i veliko je zadovoljsto da mogu sa takvim ljudima da pričam, razgovaram i razmenjujem iskustva”, naveo je Miljanović i dodao da se to odnosi kako na konferencijski deo tako i na recimo prijem u muzeju gde se u nešto neformalnijoj atmosferi uz muziku i osveženje takođe moglo mnogo toga novog naučiti.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.