Možda deluje kao iznenađenje, ali pravi izazov za proizvođače pametnih telefona nije u oblasti flagship uređaja (iako je ona ključna za razvoj inovativnih tehnologija i uspostavljanje brenda), već u sasvim drugoj cenovnoj kategoriji. Zapravo, više od 54% svih pametnih telefona prodatih u Evropi (i preko 62% svih pametnih telefona prodatih širom sveta) koštaju manje od 400 evra, a nedavni napredak u tehnologiji obezbedio je pametnim telefonima srednjeg cenovnog ranga karakteristike i specifikacije koje su slične flagship uređajima koji su se pojavili na tržištu pre nekoliko godina. Oni donose napredne funkcije koje su do nedavno posedovali samo flagship uređaji, kao što su otporan i imeresivan ekran sa zaštitom za oči, super-brzo punjenje baterije, pa čak i eSIM. Uređaji srednjeg cenovnog ranga mogu se danas smatrati pravim flagship modelima, jer pružaju sve što je korisnicima potrebno za svakodnevnu upotrebu, bez ikakvih kompromisa po pitanju kvaliteta i pouzdanosti.

Foto: Promo

vivo je napravio kratak pregled karakteristika trenutno dostupnih uređaja u srednjem cenovnom rangu na tržištu i na šta korisnici treba da obrate pažnju prilikom odabira svog pametnog telefona. 

Bezbrižnost koju nudi otporan hardver

Zahvaljujući tehnološkim poboljšanjima, uređaji srednjeg cenovnog ranga postali su još izdržljiviji i pouzdaniji saputnici korisnika, dok je njihova prodajna cena ostala pristupačna. Ovi uređaji dolaze sa dobrim zaštitnim staklom koje štiti imerzivan ekran od ogrebotina i oštećenja. Zahvaljujući poboljšanjima iz generacije u generaciju, uređaji predstavljeni 2023. godine takođe nude SGS sertifikovano filtriranje plavog svetla, smanjujući negativne efekte naprezanja očiju, omogućavajući korisnicima da imaju imerzivno iskustvo zabave bez narušavanja vašeg zdravlja.

Foto: Promo

Kapi kiše koje vam padnu na ekran dok šetate napolju ili voda kojom slučajno nakvasite telefon tokom pranja sudova mogu dovesti do oštećenja od vlage. Da bi uređaji srednjeg cenovnog ranga mogli da odgovore na svakodnevne potrebe korisnika, neophodno je da budu otporni na prašinu i vodu. Zbog toga su IP sertifikati neophodni za ovakve uređaje. Međutim, nisu voda i prašina jedine opasnosti po pametne uređaje. Ukoliko ste ikada slučajno ostavili svoj telefon u automobilu tokom vrelog letnjeg dana, važno je da znate da  pored vlage koja može izazvati probleme za uređaj, različiti uslovi temperature vazduha takođe mogu uticati na njegovu funkcionalnost.  Međutim, pored korisnika flagship uređaja, korisnici koji se odluče za uređaje u srednjem cenovnom rangu više ne moraju da brinu o stabilnosti performansi jer kompanije aktivno rade na tome da uređaje dovedu na nivo flagship uređaja.

Na primer, u kompaniji vivo uređaji u ovom cenovnom rangu prolaze kroz ista temeljna testiranja u laboratorijama za istraživanje i razvoj kompanije tokom faze probne proizvodnje, kako bi ispunili iste standarde kvaliteta, baš kao i flagship uređaji, i pružili korisnicima više „otpornosti na život“ po pristupačnoj ceni.

Foto: Promo

Oslobodite se brige o bateriji – Uživajte bez prekida

Jedna od najvećih briga korisnika jeste prazna baterija dok su u pokretu ili u gužvi – zato kompanije ažurno rade na poboljšavanju punjenja baterije. Tehnologija brzog punjenja se poslednjih godina postepeno razvijala i unapređivala. U poređenju sa flagship modelom iz 2021. godine, poput vivo X60 Pro, koji je imao 33W vivo FlashCharge, korisnici će primetiti poboljšanje kod uređaja u srednjem cenovnom rangu koji čak podržavaju brzo punjenje i do 44W. To znači da, čak i ako se baterija isprazni tokom putovanja, zahvaljujući brzom punjenju, baterija će se brzo napuniti, i trajati tokom celog dana – baš kao kod flagship modela.

eSIM tehnologija: spremna za budućnost

Zahvaljujući najnovijoj eSIM tehnologiji, prilikom kupovine novog pametnog telefona, ne morate više da menjate fizičku SIM karticu. eSIM tehnologija je već široko dostupna za premijum uređaje (približno jedna trećina svih pametnih telefona širom sveta ima mogućnost korišćenja eSIM sa fokusom na premijum uređaje). Do 2025. godine stručnjaci predviđaju da će do tri milijarde korisnika širom sveta koristiti eSIM tehnologiju. Zahvaljujući prednostima kao što su lakše i jednostavnije aktivacije, brzo prebacivanje između mreža i efikasnog povezivanja prilikom putovanja, pametni telefoni sa eSIM karticom zadovoljavaju sve potrebe i očekivanja korisnika. Kako bi ova inovacija bila dostupna širokom spektru korisnika pametnih telefona, radi globalne povezanosti i olakšane upotrebe, nadolazeći uređaji u srednjem cenovnom rangu će takođe imati na mogućnost korišćenja eSIM.

Foto: Promo

Ovi primeri jasno pokazuju da današnji uređaji srednjeg cenovnog ranga pružaju karakteristike i specifikacije koje mogu da se porede sa prethodnim flagship uređajima. Ukazuju na to da, današnji uređaji u ovom rangu nude odličan balans između performansi i cene i da su dovoljno moćni da se nose sa svakodnevnim zadacima. Kao takvi, predstavljaju odličan izbor za one koji žele visokokvalitetan uređaj, a da pritom ne prelaze raspoloživ budžet. 

###

O kompaniji vivo

vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.

Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta. 

* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro. 

O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs  

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.