Druga regionalna konferencija FIRESTARTER 23, posvećena poslovnim temama unapređenja iskustava korisnika i iskustava zaposlenih, održaće se 31. oktobra i 1. novembra u Beogradu. Ova konferencija okuplja vodeće svetske stručnjake, predavače i menadžere kompanija iz Srbije i regiona, kako bi razmenili ideje i iskustva o inovativnim i transformativnim Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) strategijama.
CX i EX su sastavni deo razvoja modernog i uspešnog poslovanja, a u praksi se naglašava jedinstvo ovih poslovnih strategija: bez dobrog iskustva zaposlenih nema ni izuzetnog iskustva korisnika.
Fokus konferencije je na kvalitetnom sadržaju koji predstavlja trendove, primere najbolje svetske prakse, relevantne uvide i ideje, a namenjen je svim profesionalcima koji žele da nauče više o CX i EX i da se povežu sa kolegama iz regiona, ali i sa vodećim svetskim ekspertima.
Među ovogodišnjim predavačima su Ian Golding – prvi Customer Experience trener na svetu, konsultant i autor bestselera Customer What?, Eytan Hattem – izvršni direktor kompanije Cemantica, Don Peppers – stručnjak za CX i osnivač Peppers & Rogers grupe, Tom DeWitt sa Univerziteta u Mičigenu i drugi.
Konferenciju organizuje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia, asocijacija posvećena izgradnji uspešne srpske i regionalne CX i EX zajednice obučenih profesionalaca koji su osnaženi i inspirisani da konstantno unapređuju svoje organizacije i poziciju na tržištu.
Program dvodnevne konferencije obuhvata 36 prezentacija, 12 studija slučaja, 10 priča o uspehu i četiri panel-diskusije, putem kojih će istaknuti stručnjaci preneti svoja znanja i njihovu praktičnu primenu. Više o programu i predavačima možete videti na sajtu konferencije firestarter-konferencija.rs.