Domaća digitalna agencija orijentisana ka globalnom tržištu, nura*digital, obezbedila je svoje mesto na prestižnoj New York Tech Week manifestaciji.
Događaj pod nazivom “The Morning After Investment: Digital Marketing Strategy Session” biće organizovan u petak, 20. oktobra na Menhetnu, gde će se okupiti osnivači tehnoloških startapa koji tragaju za najefikasnijim načinom ulaganja u marketing u fazi ubrzanog rasta svog startapa.
Ova nezavisna digital marketing agencija iz Beograda, fokusirana na strategiju, performans marketing i dizajn, jedini je predstavnik iz Srbije na prestižnom događaju, i jedan od retkih timova iz Evrope koji je prošao selekciju.
“Počastvovani smo što ćemo, skoro pa u centru sveta za tip posla koji obavljamo, predstaviti model marketinške strategije pod nazivom “Singular Adventage” na čijem smo razvoju radili pune 3 godine i unapređivali ga u radu sa 30 startapa i srednjih preduzeća. Sada je vreme da ga predstavimo i ostalima”, izjavila je direktorka i osnivačica agencije nura*digital, Aleksandra Vuković.
Događaj će pored praktičnog deljenja znanja i uputstava za prve korake u marketingu nakon podizanja investicije, svim prisutnima omogućiti i 1:1 konsultacije na temu strategije i egzekucije sa nura*digital timom.
“Ovaj događaj je samo početak našeg prodora na američko tržište. Nakon Njujorka se selimo u Majami, gde ćemo prvi put javno predstaviti uslugu digital recruitment marketing, koju smo kreirali i uz izuzetno uspešne rezultate implementirali u saradnji sa nekoliko IT i multinacionalnih kompanija sa naših prostora”, najavila je Katarina Đurković, partner i operativni direktor agencije nura*digital.
Zbog velikog interesovanja, prijave za događaj “The Morning After Investment: Digital Marketing Strategy Session” su zatvorene sedam dana pre događaja za koji se prijavilo čak pet puta više gostiju od planiranog kapaciteta.