Tokom proteklih decenija, korporativna društvena odgovornost je procvetala kao ideja i evoluirala na vrh dnevnog reda poslovnih lidera. Koncept društveno odgovornog poslovanja (DOP) postaje sastavni deo strateškog delovanja kompanija.
Više nego ikad, kompanije su pod lupom javnosti, a društvo u celini ima veće zahteve za organizacije. Zaposleni, potrošači i investitori očekuju od kompanija etičku i održivu poslovnu praksu. Danas DOP igra glavnu ulogu u oblikovanju poslovnog pejzaža, jer kompanije aktivno učestvuju u društvenim, ekološkim i ekonomskim izazovima. DOP je postao važan u percepciji kompanije kao poslodavca – ljudi žele da rade za organizaciju sa kojom mogu da dele zajedničke vrednosti. Poverenje je u pitanju.
Interne komunikacije postaju prepoznate kao jedan od ključnih aspekata u pomeranju granica odgovornog poslovanja. Kada zaposleni dobro razumeju, zatim podržavaju i aktivno učestvuju u DOP inicijativama, kompanija ima veće šanse da ostvari pozitivan društveni i ekološki uticaj, poboljša svoju reputaciju i ostvari poslovni uspeh u skladu sa društvenim i ekološkim vrednostima. Efikasna komunikacija u kompaniji pomaže da se izgrade zajednički interesi i ciljevi između organizacije i zaposlenih, čime se stvara održiva osnova za DOP. Kompanije postaju lideri, pokretači pozitivnih promena u društvu. Kroz veću transparentnost i izveštaje o održivosti, društveno odgovorno poslovanje postaje efikasan način da se odgovori na očekivanja.
Za Galeniku, društvena odgovornost je sastavni deo poslovanja i zasniva se na održivosti, etici i angažovanju, kroz beskompromisnu posvećenost kvalitetu proizvoda, kontinuitetu proizvodnje i snabdevanja, zdravlju i bezbednosti zaposlenih, zaštiti životne sredine i unapređivanju energetske efikasnosti, kao i projektima usmerenim na prevenciju. Naši zaposleni, partneri, lekari, farmaceuti, potrošači veruju Galenici jer prepoznaju da je društvena odgovornost utkana u sve aspekte našeg rada. To poverenje je osnova za ostvarivanje kvalitetnih odnosa sa zajednicama na koje utičemo.