Iskustva koje generiše kompanija postaju sve važnija, bez obzira na industriju, a menadžment, lideri i eksperti iz oblasti ljudskih resursa, marketinga, komunikacija i prodaje, sve više na mapu svojih prioriteta stavljaju teme Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX).
Razgovarali smo sa Draganom Đorđevićem iz asocijacije CEXAS koja organizuje FIRESTARTER 23, konferenciju posvećenu temama unapređenja iskustava korisnika i iskustava zaposlenih koja se održava 31. oktobra i 1. novembra u Beogradu.
Šta učesnici mogu da očekuju na konferenciji FIRESTARTER 23?
Svetski i domaći stručnjaci će predstaviti svoja iskustva sa CX i EX strategijama i pokazaće na primerima iz prakse kako njihova vrednost utiče na razvoj i rast kompanija. Konferencija će okupiti više od 40 govornika koji će predstaviti svoje ideje i poslovne prakse, a detalje programa možete videti na sajtu i CEXAS kanalima na Instagramu i Linkedinu.
Vodeći svetski CX ekspert Ian Golding predstaviće globalne standarde, kao i praktične savete kako možete da postanete katalizator promena u vašoj organizaciji, promovišući kulturu usmerenu na kupca i menjajući način na koji klijenti percipiraju kompaniju.
Među predavačima su i Eytan Hattem – direktor kompanije Cemantica, Elena Panova koja će govoriti o ulozi AI u razvoju CX, Laura Bosser na temu EX kroz razvoj organizacija i talenata, Nikolaos Dimitriadis će predstaviti dekodiranje klijenata, itd.
Koje savete vi dajete kompanijama kada je reč o unapređenju iskustva?
Dobro razvijene i implementirane CX i EX strategije pozitivno utiču na kvalitet odnosa sa klijentima i zaposlenima i radikalno unapređuju performanse kompanije. Ostvarivanje CX i EX ciljeva ne rezultira „samo“ zadovoljstvom klijenata i zaposlenih, već i povećanjem prihoda, jačanjem tržišne pozicije organizacije i otpornošću na različite krize, što je u današnje vreme od posebno velikog značaja.
Kompanijama savetujem da budu posvećene strategiji, da daju prioritet komunikaciji, aktivno slušaju povratne informacije, da ulažu u obuku i razvoj, promovišu dobrobit zaposlenih i obezbede doslednost u svom pristupu razvoju iskustava korisnika i zaposlenih.