U prvoj polovini 2019. godine Mercator Grupa je povećala svoje prihode za 0,4% u odnosu na isti period prošle godine, odnosno na 1.06 milijardi EUR. Mercator Grupa je prvih šest meseci tekuće godine završila sa neto rastom profita od 58,4% ili 2,358 miliona EUR. EBITDA Mercator Grupe u prvoj polovini 2019. godine dostigla je 83 miliona EUR.
U prvih šest meseci 2019. godine, Mercator Grupa je bila veoma uspešna u realizaciji ciljeva utvrđenih u njenoj poslovnoj strategiji, kao i u pogledu svog finansijskog i poslovnog restrukturiranja. Istovremeno, ostvareni su i ključni ciljevi vezani za smanjenje zaduženosti i znatno je poboljšan profil dospelosti njenih finansijskih obaveza. U poređenju sa istim periodom prošle godine, neto finansijski dug smanjen je za više od 152 miliona EUR.
„Za samo dve godine, Mercator Grupa uspela je da poboljša svoj EBITDA za 72% i znatno smanji svoj dug. Sa jasnom strategijom, fokusom na lokalne i regionalne proizvode i dobavljače, sa novim inovativnim konceptom prodavnica, kao i svakodnevnim trudom svih zaposlenih da zadovolje potrebe kupaca, uspeli smo da ostvarimo poslovni i finansijski promet. U budućnosti ćemo nastaviti da dosledno sprovodimo svoju strategiju, s obzirom na to da i dugoročni razvoj Mercatora, kao najvećeg regionalnog trgovca, kao i razvoj prerađivačke industrije u regionu, zavise od toga“, naglasio je Tomislav Čizmić, predsednik upravnog odbora Mercator Grupe.
Mercator Grupa je u procesu realizacije najveće investicije u istoriji kompanije, a u planu je širenje logističkih kapaciteta, kao i širenje prodajne mreže u Srbiji. Tržište Srbije Mercator Grupa vidi kao potencijal za rast kroz akvizicije i kroz konsolidaciju maloprodajne industrije.