Kako gledate na svoje, sada već desetogodišnje iskustvo rada u kompaniji HONOR?
Kao neko ko već punu deceniju neguje iste vrednosti i razvija se zajedno sa kompanijom, neizmerno mi je zadovoljstvo što sam dobio čast da učestvujem u pozicioniranju i razvoju brenda na različitim tržištima. U narednom periodu ću nastojati da iskoristim stečena znanja i dosadašnje iskustvo na različitim rukovodećim pozicijama u kompaniji kroz upravljanje, vođenje i realizaciju ključnih projekata u cilju postizanja još boljih rezultata.
Nakon obavljanja funkcije GTM direktora u Rusiji i Evropi, dobio sam priliku da upoznam i ovaj region, tačnije Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju. Dosadašnja praksa je pokazala da uspešno osluškujemo potrebe tržišta i blagovremeno odgovaramo u vidu kontinuiranog unapređivanja proizvoda i usluga. Shodno tome, radujem se novim izazovima i diferenciranju kompanije HONOR kao pouzdanog tehnološkog partnera u Srbiji koja je prepoznata kao jedno od ključnih tržišta.
Od 2020. godine kompanija HONOR nastupa samostalno na tržištu. Kako ocenjujete dosadašnje rezultate?
Ova krucijalna strateška odluka se pokazala kao ispravna kada sagledamo ostvarene rezultate. Ove godine smo ostvarili porast od 300% u odnosu na prošlu i nadam se da će se ovakav trend nastaviti. Otkad smo postali nezavisna kompanija, ulažemo samostalne napore u razvoj proizvoda koristeći najnoviju tehnologiju i najbolje materijale za proizvodnju pametnih telefona. Ovo je formula koja će nam u perspektivi omogućiti lansiranje kvalitetnih HONOR proizvoda koje ćemo adekvatno i predstaviti široj javnosti kroz edukaciju o njihovim benefitima.
Godina za nama bila je najuspešnija otkako HONOR posluje samostalno. Šta je bio ključ uspeha ove godine?
Ključ leži najpre u kontinuiranom razvoju i lansiranju novih proizvoda kao odgovor na eksponencijalan rast i razvoj globalnog tržišta. U martu smo na MWC sajmu predstavili HONOR Magic 5 seriju telefona koja je izazvala veliko interesovanje širom Evrope zbog unapređenih karakteristika koje odgovaraju užurbanom stilu života Evropljana.
Koji su to potencijali koje ste prepoznali u ovom regionu?
Za državu kao što je Srbija, postoji izuzetna prilika za pozicioniranje kao jedne od vodećih u regionu kada govorimo o procesu digitalizacije i potrebama stanovništva da idu u korak sa trendovima. Sa druge strane, HONOR je bio pionir mnogih tehnologija koje su bile prve u industriji, i poseduje odlične mogućnosti istraživanja i razvoja da podrži razvoj svog punog portfolija. Kada se ove stavke uzmu u obzir, prostor za jednu skladnu korelaciju na tržištu je i više nego očigledan. Tome bih dodao i podatak da se do sada pokazalo da se stanovnicima Srbije dopada naš proizvod – pametan telefon.
Jedan od fokusa će, svakako, biti dalji razvoj kompanije u skladu sa postavljenim ciljem za napredak brenda. Radujem se prostoru da svoje inovacije i novine implementiramo baš na ovom tržištu kako bismo se približili korisnicima.
Kakvi su vaši planovi i vizije kao novog generalnog menadžera kompanije HONOR za ovaj deo Evrope?
Za početak, želim da upoznam potrebe i navike ovog dela Evrope. To će nam biti najbolji input i za dalji razvoj našeg poslovanja. Kompanija HONOR će nastaviti da se fokusira na istraživanje i razvoj i da gradi strateška partnerstva u industriji kako bi korisnicima ponudila inovativne i visokokvalitetne proizvode. Sa fokusom na potrebe naših korisnika i inovacija, kompanija je posvećena razvoju rešenja koja olakšavaju svakodnevni život korisnika.