Nakon pet godina uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija Lesnina u junu naredne godine otvara vrata novog, moderno opremljenog prodajnog centra u Beogradu, na Bežanijskoj kosi.
Imajući u vidu da je Lesnina Novi Sad postala prepoznatljiva širom Srbije i da kupci iz cele zemlje dolaze da izaberu nameštaj vrhunskog kvaliteta i modernog dizajna, došlo je vreme za ekspanziju i otvaranje prodajnog centra u glavnom gradu.
Lesnina Beograd projektovana je kao najsavremeniji prodajni centar nameštaja i opreme za domaćinstvo u regionu. Kupci će imati na raspolaganju 12.000 metara kvadratnih prodajnog prostora, gde će moći da biraju između 20.000 artikala najmodernijeg i najkvalitetnijeg nameštaja po kome je Lesnina poznata decenijama unazad, kao i opreme za domaćinstvo najpoznatijih svetskih brendova.
Aleksandar Pavićević, direktor Lesnina Srbija, istakao je da će ova investicija u vrednosti od 30 miliona evra omogućiti otvaranje novih radnih mesta.
„Nakon pet godina uspešnog poslovanja u Novom Sadu, došlo je vreme za ekspanziju. Nastojaćemo da novi prodajni centar bude još moderniji i da našim kupcima pružimo samo najbolje, u skladu sa visokim standardima koje Lesnina i XXXLutz postavljaju širom Evrope. Naš prioritet je da kupcima ponudimo najbolji odnos cene i kvaliteta, kao i dodatnu vrednost kroz stručnu podršku našeg prodajnog tima“, istakao je Pavićević. On je dodao da je cilj da narednih godina nastave rast i širenje mreže centara u Beogradu i Srbiji.
Lesnina Srbija deo je XXXLutz grupacije sa sedištem u Austriji. XXXLutz grupa postoji već 77 godina i drugi je po veličini trgovac nameštajem u Evropi, a treći u svetu.
XXXLutz grupa ima 370 prodajnih centara u 13 evropskih zemalja (Austrija, Bugarska, Mađarska, Nemačka, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Srbija, Hrvatska, Češka, Švajcarska i Švedska) i trenutno zapošljava više od 26.300 ljudi. Godišnji promet je 5.75 milijardi eura.