U susret važnom jubileju, proslavi 100 godina postojanja, o novim i uzbudljivim planovima za budućnost razgovarali smo sa Draganom Orlandić, generalnom direktorkom kompanije Dahlia. U osvrtu na proteklu godinu, saznali smo i ključne trenutke koji su oblikovali put ove uspešne kompanije u proteklom periodu.

Tačno je godinu dana otkako je kompanija Siberian Wellness kupila fabriku kozmetike Dahlia. Kako biste opisali glavne poslovne uspehe u protekloj godini?

Za proteklih 365 dana mnogo toga smo uradili u Dahliji, integrisali smo vrednosti za koje se svi zalažemo, a poslovanje matične kompanije Siberian Wellness nam je dalo neophodni know-how kako da sopstvene potencijale u potpunosti iskoristimo, pa i više od toga. Pokrenuli smo lokalnu proizvodnju određenih Siberian Wellness proizvoda, čime smo obezbedili kontinuitet u snabdevanju kozmetikom tržišta Evropske unije i Turske.

Paralelno sa tim, lansirali smo nove brendove, širili smo asortiman postojećih Dahlia brendova, poboljšavamo sastav proizvoda, lansirali smo u potpunosti nove linije. Budući planovi podrazumevaju da proizvodi budu ekološki osvešćeniji, osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje i postanu neizostavan deo svakodnevne nege za sve one koji brinu o svom izgledu i zdravlju.

Takođe, među ključnim postignućima u proteklom periodu istakla bih i uspešno savladavanje izazova u obnovi poverenja kupaca u već poznate brendove, kao i formiranje tima sjajnih profesionalaca, koji svojim velikim trudom i zalaganjem realizuju sve zacrtane planove.

Koje ključne inicijative ste sproveli kako biste poboljšali efikasnost i konkurentnost kompanije?

Kompanija Dahlia je u proteklom periodu prošla kroz jednu ozbiljnu i opsežnu transformaciju. Vredno smo radili na novom unapređenom portfoliju Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu, koji predstavljaju spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Završavamo proces rebrendinga, želimo da sačuvamo identitet, ali i da nove brendove učinimo konkurentnim i približimo potrebama potrošača.

Lansirali smo nove brendove, širili smo asortiman postojećih Dahlia brendova, poboljšavamo sastav proizvoda, lansirali smo u potpunosti nove linije

Permanentno osluškujemo tržište i već smo lansirali tri nova proizvoda iz linije Teen Skin, kao i četiri iz linije Cool Kids, a uskoro izlazi i nova linija Botanika. Na taj način ćemo proizvodnim portfoliom targetirati sve kategorije potrošača, od beba, preko mališana, tinejdžera i cele porodice, pa do dama u zrelim godinama.

Naredne godine proslavljate veliki jubilej, 100 godina kompanije Dahlia. Koji su vam planovi za narednu godinu?

Vek poslovanja je impresivan jubilej, retke su kompanije koje imaju ovoliku tradiciju iza sebe i to pred nas stavlja važan zadatak, da opravdamo poverenje kupaca i da im pokažemo da zaista brinemo. Verujem da smo na dobrom putu da to i postignemo. Mogla bih da kažem da je 2023. godina bila godina konsolidacije, a godina jubileja će biti implementacija svih naših planova i predstavljanje proširenog proizvodnog portfolija tržištu i kupcima u punom sjaju.

Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija i za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Zato u godinu jubileja ulazimo sa portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pored tri pomenute linije, lansiraćemo još jednu novu kolekciju pod nazivom ‘Da by Dahlia’, kao i premium liniju za bebe – Baby Care, dok ćemo do kraja naredne godine predstaviti ekskluzivnu premium liniju, kojom ćemo obeležiti stogodišnjicu svog postojanja. Ovo će biti kruna svega što smo dosad postigli – ostajemo dosledni održavanju visokih standarda i ispunjavanju visokih očekivanja naših potrošača.

Pod sloganom “Dahlia brine” – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas. Naša misija nije samo slovo na papiru – to je naš način delovanja, pokazujući da brižnost i posvećenost zaista imaju snagu da oblikuju svet.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.