„Žanrovi su smešan mali koncept, zar ne?“ Tom rečenicom, glasom Linde Martel, popularne američke kantri zvezde, počinje numera “Spaghetti” novog albuma Beyonce – “Cowboy Carter”.
“U teoriji, oni imaju jednostvanu definiciju koju je lako razumeti. Ali u praksi, pa, neki se mogu osećati ograničeno.” Nije slučajano ovaj citat izabran. Razlog leži u tome što Beyonce nije prepoznata u svetu kantri muzike, barem ne onako kako bi trebala da bude.
Album je pun neočekivanih i nespojivih dueta, kao i poznatih obrada i referenci na druge muzičke grupe i umetnike. Tu je slatki duet sa Miley Cyrus i malo manje sladak sa Post Malonom. Cameo pojavljivanja Willija Nelsona i Dolly Parton, obrada jedne pesme The Beatltes, dok sr u nekim numerama čuje uticaj Beach Boysa i Nancy Sinatre.
Sedeći na belom konju u kombinezonu išaranom bojama američke zastave, sa dugom sedefastom kosom koja se vijori zajedno sa američkom zastavom koju drži vrlo samouverno najavila je ovaj album rečima – „Ovo nije kantri album, ovo je Beyonce album“.
Ceo album inspirisan je “južnjačkom kulturom, ne samo muzikom”, što podrazumeva rodeo, originalne kauboje sa Divljeg Zapada i filmove sa tom tematikom. “Svaka pesma predstavlja omaž ili rekonstrukciju jednog filma sa motivima vesterna”, piše u saopštenju koje je njena kompanije objavila.
Cowboy Carter kao treći deo već spomenute trilogije albuma, trebalo je da bude prvi u nizu. Međutim zbog pandemije, njegovo mesto zauzeo je album Renaissance.
“Kreiranje ovog albuma trajalo je više od pet godina”, rekla je Beyonce i objasnila da je do promene plana došlo jer je u tim “teškim” vremenim za vreme pandemije htela svetu da podari malo zabave.
Sada je vreme za rodeo.