Treći krug projekta CeraVe Days, jedan od najzanimljivih projekata dermokozmetike posvećenog studentima, završen je rekordnim odzivom studenata na šest lokacija. Više od 1350 studenata je iskoristilo priliku za besplatnim dermatološkim pregledima, dok je više od 1000 njih aktivno učestvovalo u edukativnim panelima koje su vodili stručnjaci iz oblasti dermatologije. Osim što pruža priliku za besplatne preglede kože i konsultacije sa stručnjacima, ovaj uzbudljiv događaj je i sjajna prilika da se govori o „vrtoglavom“ skincare trendu kom usled uticaja na društvenim mrežama podležu mlađe generacije ali bez adekvatnog nadzora stručnih lica.

DOGAĐAJ OD VELIKOG ZNAČAJA ZA STUDENTE ŠIROM SRBIJE

CeraVe Days projekat istoimenog globalnog  brenda je započet baš u Srbiji u aprilu 2023. godine i tokom održana dva kruga na deset lokacija je realizovano oko 2000 pregleda, dok je oko 800 studenata prisustvovalo predavanjima.

Sjajna atmosfera, osvežavajuća kafa i kreativne foto-stanice, samo su deo putovanja u kojem su učesnici uživali. Sa primarnim ciljem da se mlađoj populaciji približi važnost obraćanja dermatologu kao prvom koraku ka adekvatnoj nezi kože, projekat je sproveden na Farmaceutskom i Stomatološkom fakultetu u Beogradu, ali i Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja, kao i na Medicinskom fakultetu u Nišu i Internacionalnom univerzitetu u Novom Pazaru.

Studenti i studentkinje su imali bezbroj pitanja za specijalistkinju dermatovenerologije dr Jovanu Pešić i predstavnicu CeraVe brenda Anu Kovačević, a nisu propustili ni priliku da se slikaju i ćaskaju sa popularnim influenserom i CeraVe ambasadorom Dušanom Petrovićem.

KLJUČ CERAVE PROIZVODA JE U CERAMIDIMA & MVE TEHNOLOGIJI

CeraVe je brend čija je misija da pruži pristupačne, ali visokokvalitetne proizvode, razvijene u partnerstvu sa dermatolozima, i na naše tržište je stigao pre tri godine. Jednostavna formulacija CeraVe proizvoda leži u ceramidima, lipidnim molekulima koji su prirodno prisutni u koži, kao i u jedinstvenoj patentiranoj MVE tehnologiji za  dugotrajnu hidrataciju.

PROMO AKCIJA ZA STUDENTE

I po završetku projekta, a sve do 28. aprila je dostupna promo akcija u Lilly drogerijama na ceo asortiman CeraVe brenda sa popustom od 20 odsto.

Imajući u vidu da ovakav vid savetovanja i pregleda od strane stručnjaka mladima često nije dostupan, ili je pak veliki izdatak tokom studentskih dana, veliko interesovanje koje ima tendenciju rasta podsticaj je brendu da nastavi sa svojom misijom edukacije mladih i u drugoj polovini 2024. godine.

Više informacija o brendu CeraVe dostupno je na zvaničnoj stranici brenda.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.