Predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja i bivši direktor istoimene Agencije, Milan Božović, rekao je tokom gostovanja u Jutarnjem programu Radio-televizije Srbije, da su protesti taksista zapravo greška resornog ministarstva.
Božović je istakao da građani Beograda plaćaju cenu zbog blokade u režiji taksista.
„Suština saobraćaja i transporta jeste zadovoljenje potreba korisnika. Da li je moguće da ministarstvo nije videlo da 650.000 građana Beograda koristi CarGo? Ako ste videli pred tim ne možete i ne smete da žmurite“, istakao je Božović i naglasio da je prilikom promene Zakona o drumskom saobraćaju propuštena prilika da se taj zakon prilagodi stvarnom stanju na tržištu.
I pored toga što zakon nije prilagođen stvarnosti, Božović ističe da se ne može reći da CarGo krši zakon jer CarGo nije taksi i na njih se ne odnose odredbe u vezi sa taksijem.
On je istakao i da bi radikalizaija protesta taksista mogla da dovede do potpune blokade čitavog grada, prenosi N1.
Predrag m.
Gradnjani Beograda su glasali za listu SNS-a i zato dostojanstveno trpe gužve u saobraćaju, sapliću se o kamenje, upadaju u rovove, udišu sopstveni smrad i pedantno raspodeljuju penzije i plate kako bi preživeli svaki mesec. Ipak, preživeće sve ove nedaće jer su duboko zavukli ruke u džepove gradjana palanki i sela. Srećne Vam rane junaci sa kaldrme i ne grdite taksiste, trebaće Vam.
Bole
Neka hvala, neće nam trebati, i ostaće bez posla šta god se desilo posle protesta. Nikad više u taksi vozilo u Beogradu! Sve više ljudi razmišlja kao i ja i neće oprostiti taksistima što svoje poslovne zahteve ostvaruju preko ledja običnog naroda. Pošto si očigledno taksista, jedno pitanje za tebe: Gde u Beogradu možeš da se odvezeš za 200 dinara taksijem? Reći ću ti ja: Nigde! A toliko košta prosečna vožnja taksijem u Nišu ili Novom Sadu.
Maki
Ne trebaju nam taksisti monopolisti bez konkurencije. Broj taksista treba da bude mnogo veći. Ograničava se broj taksista protivno Ustavu Srbije,