Iako je svet tehnologija prepun mogućnosti, ponekad se sve čini komplikovano i smeta nam ono što oduzima vreme i energiju. Ljudi žele jednostavna i prosta rešenja da bi imali više vremena za ono što im je važno.

Zato u Yettelu navode da se trude da stvari budu jednostavne. „Mi volimo tehnologiju, ali ipak više volimo ljude. Zato kreiramo ponude koje su razumljive, i koje korisnicima pomažu da uštede vreme, a i novac. Manje komplikacija, više uštede. Jer upravo to je dobra strana savremenih tehnologija“, ističe Saša Filipović, izvršni komercijalni direktor ove kompanije u razgovoru za Nedeljnik.

Nedavno ste predstavili novu ponudu za korisnike, Yettel Sve. O čemu je reč?

Yettel Sve je ponuda koja obuhvata usluge mobilne telefonije, televizije i kućnog interneta. Nakon dve godine tokom kojih smo imali razdvojene ponude za mobilnu telefoniju, kućni internet i televiziju, došao je trenutak da ih objedinimo, kako bi korisnicima bilo jednostavnije i lakše. A moći će i da uštede. Nazvali smo je SVE, jer sve što je korisniku potrebno, nalazi se u ovoj ponudi i na jednom računu. Lako je razumljivo i nudi kombinaciju usluga za svako domaćinstvo i za celu porodicu. Donosi značajnu uštedu u poređenju sa pojedinačnim cenama ovih usluga.

Kome je sve dostupna ova usluga?

Dostupna je svim postojećim, kao i novim korisnicima. Želeli smo da svima onima koji su već deo naše porodice, ali i onima koji to tek žele da postanu, omogućimo da dođu do najkvalitetnije usluge u najboljoj fiksnoj i mobilnoj mreži, po poslednjem umlaut testu. I da pritom uštede, čak 36.000 dinara za dve godine. Tu je i 15.000 RSD popusta na kupovinu uređaja, kao i popust za uključivanje dodatnih mobilnih brojeva, dok sve opcije ponude uključuju i određeni roming saobraćaj.

Kada govorimo o opcijama, važno je napomenuti da je korisnicima od sada na raspolaganju šest paketa. Tu su Yettel Sve, Yettel Svuda i Yettel Kod Kuće, sva tri paketa u M i L opcijama, u zavisnosti od kombinacije željenih usluga. Ono što ponuda donosi jeste i novo ime TV platforme, koja se od sada zove Yettel TV. Za pakete Yettel Sve i Yettel Svuda mobilni, glasovni i internet saobraćaj je neograničen, dok korisnici paketa koji uključuju Yettel TV mogu potpuno besplatno aktivirati jedan od servisa, Deezer ili Max (HBO).

Kako ste se odlučili na ovakav korak koji prilično menja način na koji ste do sada korisnicima nudili svoje usluge?

Nakon više od 15 godina u mobilnoj sferi, pre više od dve godine, lansirali smo usluge kućnog interneta i televizije za domaćinstva. Sada je došao trenutak da sve te opcije objedinimo u jednu ponudu, opet naglašavam, da bi korisnicima bilo lakše, jednostavnije i povoljnije. Nije bilo jednostavno, na ovom projektu radio je naš ogroman tim više od devet meseci. Ali uspeli smo, i veoma smo zadovoljni kako se stvari odvijaju.

Da li ima prvih reakcija korisnika?

Da, ima, već za vrlo kratko vreme reakcije su zaista odlične.

Kada se govori o trendovima u telekomunikacijama, uvek se govori o digitalizaciji kao nečemu što je veoma važno za celokupno društvo. Koliko je digitalizacija važna?

Veoma, jer, kao što sam rekao, to je ta svetla strana savremenih tehnologija, one zaista mogu da olakšaju život i donesu velike prednosti. Daću vam primer, naša Yettel aplikacija, centralno mesto digitalne interakcije sa korisnicima. Razvijamo je više od deset godina i danas možete da uradite gotovo sve aktivnosti zbog kojih biste inače morali da posetite poslovnice ili zovete call centar. U samo par klikova, možete da platite račune, pregledate listing, promenite paket ili aktivirate roming, platite parking ili kartu u gradskom prevozu. Danas aplikacija ima 1,4 miliona korisnika, što je, prema našim saznanjima, najveći broj korisnika koji neka lokalna aplikacija ima u Srbiji, i taj broj konstantno raste. Samo u poslednjih šest meseci razvili smo 16 novih funkcionalnosti, i stalno je unapređujemo.

Kakvi su vam planovi za naredni period?

Nećemo stati, nastavićemo sa digitalizacijom i našim Yettel ekosistemom. Ideja je da u narednom periodu što više usluga uključimo u ponudu, da idemo ka tome da jačamo svoju poziciju potpunog telekomunikacionog igrača na tržištu, ali i da uvek idemo korak dalje. U naš ekosistem ulazi i Yettel banka, tako da pozivamo korisnike da nas prate, spremamo još mnogo toga zanimljivog.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.