Američki izbori sve više postaju kao evropski. Kratka kampanja od 100 dana, ako Kamala Haris bude potvrđena za demokratskog kandidata, i ujedinjavanje oko bazičnih stvari. Liberalno okupljanje kako bi se sprečilo strašilo s druge strane i jeftini populizam i lažno rodoljublje najbogatijeg sloja što živi od države i služi narodu kojem ukida i medicinsko osiguranje. I tako to ide vekovima…

U politici, kao i na filmu, u ekonomiji, tehnologiji, traže se novi modeli. Uspešni, a ne moralni. Novo je da i Amerika, koja je imperiju izgradila na Virdžinija deklaraciji, menja politiku evropskim modelom zbog kojeg je i napravila deklaraciju. Njena snaga je jedinstveno tržište, koje Evropa nikad nije napravila, što se vidi u svakom supermarketu, koji je različit u svakoj zemlji, dok u SAD ako je najbolja italijanska kisela voda, onda se prodaje od Njujorka do Sijetla.

Politički model je da se smenjuju republikanci i demokrate, i to tako što republikanci malo deregulišu ekonomiju, pa demokrate malo sređuju društvo. Kao plan JP Morgana, ako i nije plan nekog JP-ja.

I onda se pojavio Tramp i MAGA pokret, koji je slogan ukrao od Regana, a sve ostalo od populističkih režima širom sveta, kako je to video i zabeležio Stiv Benon, kao i plejada foksovaca, predvođena Takerom Karlsonom koji je prvi put u supermarketu bio u Moskvi, pa se oduševio.

ČITAJTE U VELIKOM LETNJEM DVOBROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 25. JULA NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

UZ SVAKI PRIMERAK NOVOG BROJA NEDELJNIKA DOBIJATE MAGAZIN „ISTORIJA“ NA POKLON

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.