Sa idejom da motiviše početnice u poslovanju i žene sa željom da postanu preduzetnice i pomogne im u pokretanju sopstvenog biznisa u oblasti održive mode, Erste Banka, u saradnji sa Festivalom drugačije mode, organizovala je edukativnu radionicu „Erste edukacija – Kako da ideja postane održiv biznis“.

 

Pružanje osnovnih znanja za pokretanje i razvoj biznisa u oblasti održive mode bio je glavni cilj ove radionice, na kojoj su učesnice imale priliku da se informišu o važnim koracima na putu do poslovnog uspeha, kao što su pisanje biznis plana, proces registrovanja preduzeća, strukturiranje poslovanja, analiziranje i istraživanje tržišta, promocija i plasiranje proizvoda na tržište.

 

Eksperti iz različitih oblasti su kroz interaktivne sesije podelili svoja znanja, pružajući učesnicama konkretne savete za uspešan razvoj i vođenje biznisa. Indira Popadić, poslovna konsultantkinja i osnivačica platforme „Osnažene“ izjavila je: „Umrežavanje, edukacija, podizanje svesti o važnosti digitalne prisutnosti ključni su elementi za uspeh u modernom poslovanju. Kroz ove alate svaka žena preduzetnica može efikasno da promoviše svoje proizvode i usluge, što je korak ka održivom rastu i dugoročnoj uspešnosti. Sigurna sam da ovakvi događaji, poput ovog koji je organizovala Erste Banka, pružaju neprocenjivu priliku za razmenu znanja i iskustava, ali i inspiraciju da nastavimo da gradimo snažnu zajednicu preduzetnica, koja pored sebe ima sigurne partnere, i banku i mentore.“

 

Tokom ove celodnevne edukacije, učesnice su imale priliku da razmene svoja iskustva, ali i da od uspešnih preduzetnica čuju dragocene savete i primere dobre prakse koji će im pomoći u prevazilaženju različitih izazova i postizanju dugoročne održivosti njihovih biznisa.

 

„Kao zagovornica celoživotnog učenja, smatram da je veoma značajno što na ovakvim radionicama imamo priliku da podelimo svoja iskustva i izazove sa kojima smo se suočili. Istovremeno delimo znanje i gradimo sopstveni brend, a to je nešto što nas čini još jačima u ovom poslu. Ovakvi događaji, pored umrežavanja ženske energije kroz poslovne poduhvate i lična iskustva, pomažu budućim preduzetnicama da definišu svoju ideju i konkretizuju cilj koji žele da postignu. Članice Somborskih šnajderki pravi su primer da je sve moguće – da od društveno marginalizovane grupe postaneš primer dobre prakse i uspešna preduzetnica“, istakla je Tamara Rudić, osnivačica i direktorka socijalnog preduzeća „Somborske šnajderke“.

 

Pored predavanja i sesija sa iskusnim preduzetnicama, učesnice su od predstavnika Erste Banke dobile uvid u različite mogućnosti i benefite koje banka nudi preduzetnicama, uključujući savete o finansiranju, vođenju poslovnih knjiga i optimizaciji poslovanja.

 

Ovo je samo jedna u nizu inicijativa kojima nastojimo da pomognemo preduzetnicama da steknu neophodna znanja i veštine, unaprede svoje poslovanje, kao i da lakše prevaziđu različite izazove na putu do poslovnog uspeha. Podržavajući njihov profesionalni razvoj, ne samo da pomažemo ostvarenju održivosti njihovih biznisa, već želimo i da doprinesemo razvoju inovativnog i dinamičnog preduzetničkog ekosistema u Srbiji“, izjavio je Bojan Vulikić, direktor Direkcije za mala preduzeća i preduzetnike u Erste Banci.

 

Socijalno bankarstvo predstavlja deo strateškog opredeljenja Erste Banke i usmereno je, između ostalog, na jačanje malih biznisa i razvoj lokalnih zajednica u kojima banka posluje. Tako je tokom proteklih osam godina kroz svoj program socijalnog bankarstva Banka pružila nefinansijsku podršku za više od 7500 klijenata, obezbedivši im skoro 6000 sati podrške u vidu mentorstava i edukacije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.