Kada i kako je došlo do ideje da GORI?

Bilo je to prošle godine. Shvatio sam da ove godine od tog trenutka obeležavam 10 godina od prve velike kampanje. Nekako je pitanje koje se samo nameće bilo: kako da obeležimo tih 10 godina? Bilo je najlogičnije da sve te radove, kampanje, projekte i lepe saradnje spojimo u jedan event, jednu izložbu.

Kako je tekao kreativni proces pripreme za izložbu?

Cilj mi je bio da pre svega napravimo tematsku izložbu. Izdvojile su se tri glavne teme u okviru same izložbe, odnosno goruće teme u društvu. Nešto što mi pričamo svakodnevno sa prijateljima, u kancelariji, na poslu, zatim viralnost na društvenim mrežama, jer sam imao sreće da je nekoliko mojih projekata bilo viralno, i napokon, bilo da ste kreativac ili ne, burnout, koji se pojavljuje kada se previše date poslu.

Te tri stvari su sastavni deo mog rada, tako da kada sam to odredio, koncept je sam došao, a to je izložba „Gori“.

Pet stvari koje trenutno gore?

Red Bull naravno, apsolutno broj jedan! Zatim, što se tiče ostalih značajnih i važnih tema, to su definitivno ljudska prava, ženska prava, a GORI i izložba, nadam se. Za poslednju stvar ću reći da tek treba da izađe, u saradnji sa dva brenda. Imao sam sreće da sarađujem i budem deo jednog superprojekta, tako da ta peta stvar koja gori treba da izađe krajem septembra i jedva čekam da čujem i vidim reakcije.

Sa kim bi voleo da sarađuješ, a da nisi do sada?

Imao sam dosta sreće da sam neke kolaboracije iz snova već ostvario. Mislim, Brena. Raditi na bilo kom projektu sa Brenom je meni wow. Onda Sara Jo, Tijana Bogićević, sve kolaboracije iz muzičkog sveta, mislim da mi se dosta snova ostvarilo.

Što se tiče umetnika, jako bih voleo da sa Kristoferom Nimanom nešto uradim, iako to sada možda deluje toliko daleko, ali ko zna. Kada bih birao brend sa kojim bih sarađivao, a nisam imao prilike, na drugom mestu iza Red Bull-a bi to bio Diesel.

Pominješ Red Bull, koji je tvoj prvi susret sa brendom?

Jako dobro pitanje, siguran sam da je to bilo kada je Felix napravio onaj legendarni skok. Sećam se, to nikad neću zaboraviti, u dnevnoj sobi sam i tu je cela familija, naravno svi gledaju. U tom trenutku kreće turbulencija, Felix se vrti i ishod nije bio siguran. U tom momentu moja baba izgovara „Ma smiriće se, bez brige“, to mi je ostalo u sećanju. Od tog dana znam da sam svesno svaki put kada sam ušao u prodavnicu, počeo da prepoznajem limenku, logo i sve ono što brend predstavlja.

Koji je tvoj omiljeni rad sa izložbe GORI?

Ne bih možda rekao rad, rekao bih segment izložbe, jer je izložba sačinjena od nekoliko delova. Od tradicionalnih štampanih, što svaki dizajner radi, pa do nekih instalacija. Ono što je unikatno i što do sada nisam radio jeste igra sa LCD i LED panelima koji čine dobar deo izložbe i predstavljali su veliki izazov, pogotovo kada se trodimenzionalnost uklopi u celu priču. Rekao bih i zbog čistog izazova da mi je to omiljeni segment izložbe, iako su, što bi rekli, sve to moja deca, pa ne bih mogao baš da izaberem.

Omiljeni Red Bull projekat na kom si radio?

Mogao bih da izdvojim dva. Prvi na kojem smo zvanično sarađivali, to je Red Bull Fortmaster na Kalemegdanu. Drugi je projekat Red Bull SoundClash. Morao bih još jedan da izdvojim, a to je Red Bull ShowRun. Tada smo radili dizajn od bilborda do stikera na sedištu, i taj projekat mi je ostao u srcu zauvek. To je jedini sport koji pratim, tako da vam je sve jasno.

Kako prepoznaš dobru ideju?

Većina ljudi prepozna ideju kada se prvi put pojavi ili nastaje, ali meni je definitivno kada vidim reakcije ljudi. Tada shvatim da li je nešto bilo pogodak ili ne. Generalno teško pravim selekciju šta je meni dobro ili loše, tako da se zaista oslanjam na reakciju kada pokažem nekome. Kada vidim da je njima podjednako dobro koliko i meni, onda znam da sam na dobrom putu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.