Kada pomislite na neku javnosti poznatu osobu koja prodaje, tačnije reklamira, određeno piće setićete se Bele Hadid koja je otišla u Target kako bi promovosila svoje piće Kin. Ima tu još primera, i sve je to najčešće dobro osmišljeno i „namešteno“. Ali ipak nije nešto što biste očekivali od bivše prve dame Amerike.

Mišel Obama je ranije ove nedelje bila u Costco-u u Livermoru u Kaliforniji gde je promovisala svoju novu liniju zdravih napitaka za decu, PLEZi FiZZ, prenosi The Cut.

Čine se kao da joj je potreban mikrofon, a poslužio bi i onaj dečiji na baterije, sve bi bilo bolje od njenog vikanja „Ovo je zdravo piće“, pred osrednjom grupom posmatrača.

Bivša prva dama bila je suosnivač brenda zdrave sode za decu. PLEZi je nastavak Obaminih napora da obezbedi da deca budu što je moguće zdravija. PLEZi i PLEZi FiZZ su „alternativa bez brige“ za decu koja bi se inače navukla na Dr. Pepper.

„Ima manje šećera, manje slatkoće i više hranljivih materija poput vlakana i kalijuma nego što ćete naći u drugim pićima“, piše na zvaničnoj veb stranici ovog proizvoda.

Obamina posvećnost da drži decu što dalje od šećera je super, ali je zabranjivajuće što čak i bivša prva dama Amerike ima „posao sa strane“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.