Kada pomislite na neku javnosti poznatu osobu koja prodaje, tačnije reklamira, određeno piće setićete se Bele Hadid koja je otišla u Target kako bi promovosila svoje piće Kin. Ima tu još primera, i sve je to najčešće dobro osmišljeno i „namešteno“. Ali ipak nije nešto što biste očekivali od bivše prve dame Amerike.
Mišel Obama je ranije ove nedelje bila u Costco-u u Livermoru u Kaliforniji gde je promovisala svoju novu liniju zdravih napitaka za decu, PLEZi FiZZ, prenosi The Cut.
Now what was Michelle Obama doing at a Costco in Livermore??? Has this been reported at all? https://t.co/cHZKxc0T6u
— Marcus Ismael🥥🌴 (@marcus_ismael) September 18, 2024
Čine se kao da joj je potreban mikrofon, a poslužio bi i onaj dečiji na baterije, sve bi bilo bolje od njenog vikanja „Ovo je zdravo piće“, pred osrednjom grupom posmatrača.
Bivša prva dama bila je suosnivač brenda zdrave sode za decu. PLEZi je nastavak Obaminih napora da obezbedi da deca budu što je moguće zdravija. PLEZi i PLEZi FiZZ su „alternativa bez brige“ za decu koja bi se inače navukla na Dr. Pepper.
„Ima manje šećera, manje slatkoće i više hranljivih materija poput vlakana i kalijuma nego što ćete naći u drugim pićima“, piše na zvaničnoj veb stranici ovog proizvoda.
Obamina posvećnost da drži decu što dalje od šećera je super, ali je zabranjivajuće što čak i bivša prva dama Amerike ima „posao sa strane“