Kompanija Lidl Srbija je poznata po konkurentnim uslovima rada, a početkom godine najavila je pored proširenog paketa benefita i dva povećanja osnovne zarade za zaposlene u sektoru prodaje. Prvo pomenuto povećanje realizovano je u martu mesecu, dok drugo po redu zaposlene očekuje u septembru, sa zaradom koja se isplaćuje početkom oktobra.
„Povećanje plata, jednokratne isplate, više dana godišnjeg odmora, kartice za zaposlene, program podrške zaposlenima, privatno zdravstveno osiguranje – konstantno potvrđuju odlučnost kompanije Lidl Srbija da za svoje zaposlene obezbedi najbolje uslove za rad. Mi smo jedan tim i zato je važno da brinemo jedni o drugima i time naše radno okruženje učinimo prijatnim, sigurnim i motivišućim za sve“, rekla je Ivana Marković, direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica Uprave u kompaniji Lidl Srbija.
Osim dva povećanja osnovne zarade, Lidl je svojim zaposlenima u prodaji ove godine obezbedio i avgustovski bonus koji je iznosio 50.000 dinara. Sa ciljem da obezbedi zaposlenima najbolje uslove rada i željeni balans između poslovnog i privatnog života, kompanija je osigurala i dodatak za godišnji odmor u iznosu od 24.000 dinara u junu za zaposlene na operativnim pozicijama.
Svi Lidlovi zaposleni takođe imaju i uplate sredstava na Lidl kartice za zaposlene u iznosu do čak 50.000 dinara na godišnjem nivou.
Podsticaji za prodavce koji tek počinju sa radom
Kako bi podržala novozaposlene koji se tek priključuju Lidl timu, kompanija je osigurala finansijske podsticaje i za prodavce u svojoj prvoj godini rada u kompaniji. Nakon prvih 6 meseci rada, oni će uz osnovnu zaradu primiti i još 50% ugovorene plate, a dodatnih 50% od zarade očekuje ih po navršenoj punoj godini zaposlenja. Tako će novozaposlenim prodavcima u Lidlu praktično biti isplaćeno 13 plata tokom prve godine rada.
Briga o zdravlju i blagostanju zaposlenih
Kompanija Lidl Srbija ima za cilj da bude siguran partner svojim zaposlenima, zato im pruža podršku u prevazilaženju izazova kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu, sa naglaskom na svakodnevne životne situacije. Svi zaposleni u Lidlu, bilo da rade u sektoru prodaje, logistike ili u direkciji, imaju besplatno privatno zdravstveno osiguranje sa uključenim godišnjim sistematskim pregledima.
Takođe, kompanija Lidl Srbija uvela je ove godine i inovativni program podrške, pod nazivom EAP (Employee Assistance Program), koji podrazumeva poverljivo savetovanje sa stručnjacima iz oblasti finansija, prava i psihologije. U okviru ovog programa, svi zaposleni u bilo kom trenutku mogu kontaktirati podršku, i to putem mobilne aplikacije, telefona i portala i besplatno dobiti stručne savete na važne teme iz svakodnevnog života.
Postizanje balansa između privatne i poslovne sfere važno je za kvalitet života svakog pojedinca, zbog čega je Lidl povećao broj dana godišnjeg odmora za zaposlene na 24, uz mogućnost povećanja tog broja za jedan dan na svake tri godine zaposlenja, do maksimalno 28 dana godišnjeg odmora.
Da je kompanija Lidl Srbija među najboljim poslodavcima u regionu, nedavno je potvrđeno i od strane SELECTIO Grupe, vodeće grupe za savetovanje u ljudskim resursima, koja sertifikacijom izdvaja najuglednije poslodavce u regionu i koja je kompaniji dodelila četvrtu godinu za redom sertifikat „Employer Partner“. Lidl je opisan kao radno mesto na kojem se zaposleni razvijaju i čine jedan tim, gde za svakog važe ista pravila koja podrazumevaju podršku poslodavca od prvog radnog dana.
Kompanija Lidl Srbija može biti pravi izbor za razvoj karijere, a za više informacija može se posetiti web stranicu kompanije Tvoja karijera u Lidlu Srbija , gde se nalaze i uvek aktuelne otvorene pozicije u Lidlu.