Nedavno sam dobila informaciju da nema Plazme. Zaista tu nestašicu nisam osetila jer uvek, ali UVEK imamo ozbiljne zalihe ovog keksa u stanu. Tokom leta, pored voća i sladoleda, slabije jedem slatkiše. To je razlog više da aktuelnu nestašicu nisam odmah primetila. Kada mi je više ljudi reklo da Plazme nigde nema, obratila sam pažnju i počela da je tražim. Ako ništa, onda zbog njih, jer su bili ozbiljno zabrinuti. Moglo bi se reći da kriziraju. Znam da sam čula/čitala o požaru u pogonu. Znam i da je sanacija postrojenja uveliko u toku, ali zaista nisam znala koliko te omiljene poslastice stvarno NEMA! Nigde je nisam našla, do svog putovanja. Onda je usledio pozitivan preokret, jer je ima na aerodromu i služe je u avionu! Utešno, jer se, ipak, nešto dešava sa proizvodnjom.

Ovo me je navelo da poslovno analiziram pojavu koja nas je toliko uznemirila. Kako je jedan, naizgled, jednostavan keks postao toliko bitan deo naših života?! Plazma nam je „ušla u vene“. Za početak, ne poznajem osobu koja je ne voli. Istina je da se ozbiljno reklamira. Viđamo je na svakom koraku kada imaju marketinške kampanje. Pred očima nam je bila svaki dan, jer onako drečavu, crvenu ne možemo da je ne primetimo.

Znam da je ovaj keks jedna od prvih slatkih namirnica koju uvodimo bebama u ishranu. Ona je najbolji izbor za grickanje ili idealno posluženje na brzinu. Nijedno naše putovanje ili izlet ne prolaze bez nje. Gotovo da nema dobrog kolača bez mlevene u njegovom sastavu. Da vam ne govorim o palačinkama… Ako bolje razmislite, ona je oduvek tu, sa nama i uz nas. Nezaboravan ukus. Možda je najvažnija doslednost u visokom kvalitetu ovog proizvoda. Poslovno posmatrano genijalna je bila i transformacija ovog proizvoda. Od klasične, preko mlevene, do mini forme, sa čoko prelivom, pa do one slane – koja se kod mene nije baš najbolje „primila“.

Rekla bih da je Plazma postala naš „Harley-Davidson“ ili „Apple“ i da će uskoro najveći ljubitelji početi da je tetoviraju. Šalu na stranu, sve ovo govori o jačini samog brenda. Ne znam da li znate, ali određene banke odobravaju ozbiljne pozajmice kompanijama koje kao zalog daju „samo“ ime brenda.

Da se razumemo, takvi brendovi imaju i ozbiljnu (profesionalno procenjenu) materijalnu vrednost. I u našem regionu ih ima nekoliko. Upravo su kompanije te koje su ozbiljno radile na svom pozicioniranju, a onda na jačanju, a i dalje vredno i mudro rade na očuvanju brenda, što direktno dovodi i do njihove nominalne vrednosti.

Njih prepoznajemo „na prvu“. Kada izgovarate njihova imena, niko nema dilemu o kome govorite. Još važnije, znamo da ih mnogi ljudi najiskrenije vole, samim tim i kupuju njihove proizvode. Baš kao i keksić koji nam toliko nedostaje ovih dana. Da zaključim, težite da budete Plazma u poslu. Radite vredno, kvalitetno i ne brinite. Iz ove situacije smo naučili da prave ljubavi nisu prolazne, ali i da su pozicije ozbiljnih kompanija, sa kvalitetnim proizvodima ili uslugama, snažno utemeljene. Bez obzira na krizu, teško da ih bilo šta može ugroziti.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.