Fakultet za ekonomiju i biznis u Beču (WU) se ove godine ponovo našao u svetskom vrhu na rang listi britanskog instituta „Kvakareli Simonds“ (QS) u oblasti „Business Master Programme“. Pet master programa na engleskom jeziku uspelo je da se izdvoji među jakom međunarodnom konkurencijom u sledećim kategorijama:

  • Master u upravljanju lancem snabdevanja: istoimeni studijski program bečkog fakulteta zauzeo je drugo mesto od 85 rangiranih programa, iza američkog Michigan-a (Ross), a ispred renomiranog MIT-a.
  • Master u marketingu: dvanaesto mesto od 140 
  • Master u menadžmentu: osamnaesto mesto od 206 za master studije „Strategija, inovacije i kontrola menadžmenta“.
  • Deseto mesto zauzima CEMS (Community of European Management Schools and International Companies) za master u menadžmentu.
  • Master u finansijama: dvadeseto mesto od 222 za studijski program „Kvantitativne finansije“.

QS-rang lista je međunarodno priznata i predstavlja dragocen vodič za studente širom sveta. Svi rangirani bečki studijski programi postižu odlične rezultate u oblasti „Employer Reputation“. Rezultati se zasnivaju na anketi među oko 61.000 poslodavaca širom sveta i na uspehu diplomaca na tržištu rada. Takođe, u kategoriji „Thought Leadership“, koja se uglavnom temelji na indikatorima iz oblasti „Istraživački output i reputacija“, bečki master studiji su daleko iznad proseka.

Svetska rang lista fakulteta koju jednom godišnje objavljuje institut „Kvakareli Simonds“ ubraja se zajedno sa rang listom „THE“ (Times Higher Education) među najpoznatije na svetu. „QS Business Masters Rankings“ se temelji na različitim indikatorima, a osnovu čine ankete sprovedene među akademicima i poslodavcima, podaci koje stavljaju na raspolaganje pojedinačni fakulteti i baze podataka o publikacijama.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.