Do četrnaeste godine dvostruko više devojčica odustane od sporta u odnosu na dečake istog uzrasta, podaci su svetske Fondacije za ženski sport (Women Sports Foundation). Zato je važno ulagati u stvaranje uslova za bavljenje sportom i razvoj karijera u sportu već u najranijem dobu, a upravo sa tim ciljem kompanija Visa je uručila donaciju Institutu za ženski sport u vrednosti od 25.000 dolara. Sredstva koja će biti donirana u vidu sportske opreme i rekvizita očekuje se da unaprede dostupnost sporta i fizičke aktivnosti devojčicama u gradovima i mestima širom Srbije.
„Sa izuzetnim ponosom uručujemo donaciju Institutu za ženski sport, kako bismo motivisali devojčice širom naše zemlje da se bave sportom i omogućili im bolje uslove za razvoj njihovih talenata i uspešnih sportskih karijera. Jako je važno da podržimo devojčice na tom putu, jer on za njih ne znači samo fizičku aktivnost, već usvajanje važnih životnih veština kao što su vera u sebe, liderstvo, timski rad, uz dugoročne zdravstvene benefite. Za nas u kompaniji Visa osnaživanje devojčica ima veliku važnost i mi ćemo nadalje ostati posvećeni cilju da svaka žena ima mogućnost da se ostvari u svakoj profesiji koju poželi“, istakla je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Donacija je prikupljena u okviru inicijative „Visa olimpijski karavan“, koja je sprovedena tokom leta i čiji je cilj bio da se u velikoj sportskoj akciji trčanjem ili pešačenjem pređe put od Beograda do Pariza dugačak 1780 kilometara. Za svaki pređeni kilometar, kompanija Visa je donirala 1.000 dinara u vrednosti opreme Institutu za ženski sport, a olimpijski karavan je obišao četiri gradova Srbije uključujući Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš. Ovom akcijom pređeno je ukupno 1.200 km, prikupljeno 25.000 dolara i učestvovao je veliki broj sportskih entuzijasta.
„Velika je sreća kada upoznaš ljude koji su puni razumevanja za prave vrednosti, za podršku ženskom sportu, za podršku ulasku devojčica u sport. To je upravo ono čime se naš Institut bavi i što je od početka naša misija – da što više devojčica krene da se bavi sportom, a zatim da se sve devojčice i žene širom Srbije bave sportom, pre svega radi zdravlja. Kompanija Visa je prepoznala naše vrednosti i mogu reći da ćemo od sada pa nadalje zajedno koračati i napredovati, stvarajući mogućnosti i šanse za sve devojčice koje žele da se bave sportom“, poručila je Marina Maljković, selektorka ženske košarkaške reprezentacije i osnivačica Instituta za ženski sport.
Kompanija Visa je već decenijama sponzor Olimpijskih i Paraolimpijskih igara globalno i lokalno. Od 2000. godine više od 500 olimpijskih i paraolimpijskih sportista je bio deo internacionalnog Tim Visa, kroz koji kompanija obezbeđuje podršku koja im je potrebna da bi bili uspešni na terenu i van njega.
U Srbiji, pored Visa olimpijskog karavana, Visa je zajedno sa portalom sportal.blic.rs sprovela kampanju „Igraj hrabro devojčice“ sa ciljem osnaživanja i promocije devojčica i žena u sportu, a kroz inspirativne priče najuspešnijih srpskih sportistkinja. U ovoj kampanji učestvovale su Zorana Arunović, Milica Mandić Đuričić, Jovana Preković, Ivana Maksimović Anđušić, Sonja Vasić i Miroslava Najdanovski koje su podelile svoje lične priče i izazove sa kojima su se suočavale tokom uspešne sportske karijere i na taj način motivisale one devojčice koje tek kreću ovim putem.