Lidl Srbija nastavlja širenje svoje maloprodajne mreže otvaranjem dve nove prodavnice u četvrtak, 7. novembra. Treća po redu Lidl prodavnica u Nišu otvara se na adresi Bulevar svetog Pantelejmona 93B, dok stanovnici zemunskog naselja Galenika dobijaju priliku da kupuju u Lidlu u svom komšiluku, na adresi Dunavskih virova 38.

„Poverenje koje nam potrošači svakodnevno pružaju čini podstrek da nastavimo sa širenjem naše maloprodajne mreže, te sa ove dve prodavnice dostižemo broj od 74 Lidl prodavnice u Srbiji. Raduje nas što sve većem broju srpskih domaćinstava postajemo pouzdan partner i deo porodične trpeze“, rekla je Marija Kojčić iz Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Prilikom investiranja u nove objekte u Nišu i Zemunu, Lidl je sklopio saradnju sa više od 60 sprskih firmi izvođača i podizvođača radova. Obe prodavnice građene su u skladu sa najmodernijim principima gradnje, uz implementaciju održivih rešenja svetskog standarda koji dolikuje modernoj društveno odgovornoj kompaniji. Sprovedene su i neke dodatne inicijative na ovim lokacijama, pa su tako na parkingu ispred Lidl prodavnice na Galenici postavljena 2 punjača za električna vozila koja su na raspolaganju potrošačima prilikom kupovine. Takođe, kompanija je u Nišu učestvovala i u realizaciji infrastrukturnih projekata grada, te je izgradila i pristupnu saobraćajnicu za ovu prodavnicu.

Otvaranjem dve nove prodavnice Lidl Srbija tim će se proširiti za oko 70 novih kolega, koje očekuje petodnevna radna nedelja, uz garanciju plaćenog svakog minuta rada. Pored konkurentnih uslova rada i brojnih benefita, poput privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve zaposlene, svi novozaposleni u prodaji dobiće i 13. platu u dve rate u svojoj prvoj godini rada. Nakon prvih 6 meseci rada, oni će uz osnovnu zaradu primiti i još 50% dogovorene plate, a dodatnih 50% očekuje ih za navršenu godinu od dana zaposlenja. Lidl Srbija je svojim zaposlenima u prodaji ove godine omogućio čak dva povećanja osnovne zarade, kao i dve jednokratne isplate sa ukupnim iznosom od 74.000 dinara.

Tokom šest godina poslovanja u Srbiji, kao jedini savremeni diskontni lanac, Lidl je prepoznat i nagrađen poverenjem od strane brojnih potrošača. Kompanija će nastaviti da razvija svoje poslovanje, kao i partnerski odnos sa potrošačima u mnogim lokalnim zajednicama i u narednim godinama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.