Rekonstrukcija Železničke stanice Novi Sad najavljena je u oktobru 2021. godine. Tada je Infrastruktura železnice Srbije saopštila da su u Železničkoj stanici Novi Sad u toku pripremni radovi na njenoj rekonstrukciji stanice, a u okviru izgradnje pruge za velike brzine Beograd–Novi Sad.

Tada je najavljeno da će biti obnovljena prva tri stanična koloseka, kao i 10. i 11. kolosek, zatim izgradnjen novi peron i nadstrešnica i delimično sanirana i adaptirana stanica. U železničkoj stanici Novi Sad tada su najavljeni radovi i na sanaciji podova, zidova i krova, kao i energetska sanacija objekta, zamena fasade i stolarija.

Nekoliko sati nakon nesreće u Novom Sadu, iz Infrastrukture su saopštili da urušena nadstrešnica nije bila deo rekonstrukcije.

„Nadstrešnica koja je pala na ulasku u stanicu Novi Sad nije bila predmet rekonstrukcije u okviru radova na obnovi stanične zgrade kao deo projekta izgradnje brze pruge Novi Sad- Subotica. U okviru rekonstrukcije rađena je unutrašnjost stanice, krov i fasada iznad i ispod nadstrešnice”, navode u ovom preduzeću.

U martu 2022, počeo je sa radom brzi voz Soko, ali radovi na zgradi Železničke stanice i dalje su bili u toku, prenosi Danas.

Zgrada Železničke stanice Novi Sad zvanično je otvorena u julu ove godine. Ministar Vesić je tada rekao da je u funkciji poslednji deo železničke stanice Novi Sad, koji je namenjen putnicima.

„Šalteri za prodaju karata su završeni, kao i čekaonice tako da će od danas ova železnička stanica, koja je rađena u dve faze, biti potpuno u funkciji“, naveo je tada Vesić i podsetio da je prva faza rađena kada je građena brza pruga između Beograda i Novog Sada, a druga sada, kada se završava brza pruga do Subotice.

Ministar je naveo da je za radove ukupno uloženo 65 miliona evra i da su, između ostalog, urađeni novi peroni, a broj koloseka povećan sa devet na 12.

Samo u zgradu Železničke stanice Novi Sad je uloženo ukupno 16 miliona evra.

„Ona je renovirana, ima neke nove delove, ali je uz uslove Zavoda za zaštitu spomenika sačuvan izgled stanice kakav je imala kada je napravljena i po kojem je poznata“, naveo je tada ministar.

Izvođač radova bio je kineski konzorcijum CRIC&CCCC („China Railway International Co.Ltd“ i „China Communications Construction Company Ltd“).

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.