Da li se u novom editorijalu Lepe Brene vide klasne razlike, ili je to jugonostalgija? Jugonostalgija ne počiva na slavljenju klasnih razlika već na jednakosti ili malim razlikama radnika, seljaka, poštene inteligencije… U editorijalu Lepa Brena je na jahti, pa joj lakiraju nokte, a najspornija je fotografija na kojoj daje instrukcije čistačici da je preskočila uklanjanje mrlje u bazenu. Onda je kao pojašnjenje izvučena Jovanka Broz jer je editorijal Lepe Brene sniman u Titovoj vili i oko nje a drugarica Broz bila je targetirana u doba njenog uklanjanja iz političkog života kao osoba koja se gušila u luksuzu i koja je bila ohola prema zaposlenima. Čitava zbrka kako ko vidi ove fotografije uradila je posao i svi su pričali o editorijalu a smisao analitičara je da vide i nespojivo.

Lepa Brena nikad nije imala problema sa popularnošću, rejtinzima, tiražima, turnejama… Tako da je uspeh ove poslednje serije njenih fotki nešto što spada u rok službe jedne od najvećih jugoslovenskih i postjugoslovenskih zvezda. Ono što je zanimljivo je nešto što se dešava poslednjih nekoliko godina, a to je kemp okvir i oblikovanje Lepe Brene iz kemp, kvir, trans, LGBT šinjela… Sve to plus predstava „Lepa Brena projekat“, kao i njena lutka u Muzeju Jugoslavije, uvelo je frontmenku benda „Slatki greh“ u zainteresovanost i obožavanje hipster publike u čitavoj eks-Jugoslaviji čime je napravljen transfer sličan onome kakav se već desio sa Kajli Minog davnih godina. I još i više jer je Lepa Brena ostala stadionska pojava a sada je dobila sertifikat urbanosti.

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 14. NOVEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.