Za sve one koji teže biljnom načinu ishrane i žele idealan namaz za lep početak dana, kompanija Dijamant je pripremila novi proizvod u svom portfoliju – Dobro jutro Natur namaz.

 

Kombinacija pažljivo odabranih sastojaka, uz prirodne boje i arome i blagu notu morske soli koja daje savršen ukus, učiniće da Dobro jutro Natur postane omiljena jutarnja rutina potrošača. Ono što ovaj namaz čini posebnim je i dodatak ovsenog napitka, pa je samim tim pogodan za sve koje preferiraju biljne proizvode u ishrani, a uz savršenu teksturu, idealno se slaže uz svaki obrok.

 

Još jedan iskorak učinjen je kada je vizuelni prikaz kampanje u pitanju. Spot je kreiran zahvaljujući primeni stop motion tehnike, gde svaka promena između kadrova, stvara iluziju pomeranja proizvoda i donosi jedinstveni vizuelni doživljaj. Uz drugačiji, umetnički pristup i idejno rešenje za kreiranje spota, koje je osmišljeno sa mnogo truda za svaki detalj i kadar, gledaocima je pružen originalni sadržaj i data dodatna vrednost kampanji.

 

Bez konzervansa i palminog ulja, novi proizvod u Dijamant portfoliju nosilac je ,,V-label” veganske oznake, koja je u skladu sa savremenim trendovima ,,plant based“ ishrane i koja doprinosi jačanju imidža Dobro jutro brenda.

 

Uz Dobro jutro Natur namaz započnite dan sa ukusom!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.