Kompanija Lidl Srbija i poznati roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili sada već tradicionalni Lidlov projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“. Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali priliku da potpuno besplatno steknu znanja u oblasti roditeljstva kroz radionice koje su sprovedene u saradnji sa različitim ekspertima, a svaku od obrađenih tema do sada je ispratilo više od 50.000 ljudi na različitim platformama. Dodatno, projekat su obeležila i darivanja roditelja, kao i Lidl donacije pelena i vlažnih maramica za novorođenčad ka KBC Zvezdari i KBC Dragiše Mišović.
Prethodne godine partner kompanije Lidl na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine. Novi ciklus radionica bio je mesto gde su roditelji i budući roditelji mogli uz pomoć angažovanih eksperata da pronađu zanimljive i korisne sadržaje potpuno besplatno. Predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju. „Lupilu radionice ranog razvoja“ približile su javnosti dileme roditelja i pružile su odgovore na česta pitanja koja su stručnjacima postavljale mame i tate.
„Zaista je inspirativno biti podrška roditeljima i onima koji će ovu važnu ulogu tek preuzeti i osim Lupilu proizvoda izuzetnog kvaliteta ponuditi im i edukativni sadržaj koji će im biti od koristi, kako u prvim danima roditeljstva, tako i kasnije u razvoju“, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.
Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Lidl ovom donacijom želi da pruži podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.
Sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege. Na taj način, mališanima je osigurana dodatna nega proizvodima koji su namenjeni njihovoj nežnoj koži, pružajući im potrebnu udobnost u svakom trenutku, a mamama i tatama su prvi dani roditeljstva učinjeni bezbrižnijim.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 74 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.