Povodom Međunarodnog dana deteta, u Marsh Open Space-u proglašene su najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji „Kampanje sa svrhom 2024“. Kompanija Henkel Srbija osvojila je nagradu za projekat čišćenja reka i jezera širom Srbije ’’Volim reku, a ti?’’ u kategoriji ECO (GREEN).
„Ponosni smo što je projekat „Volim reku, a ti?“, koji realizujemo u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Srbije, prepoznat i nagrađen za društvenu odgovornost. Ova nagrada nam je značajan podstrek za naše angažovanje i nastojanje da budemo pozitivan primer društveno i ekološki odgovornog poslovanja. Kroz ovaj projekat želimo da inspirišemo pojedince širom zemlje, da podignemo svest o važnosti očuvanja prirodnih bogatstava i motivišemo zajednice na aktivno delovanje.“ izjavila je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.
Projekat „Volim reku, a ti?” realizuje se već pet godina, i do sada je održano 30 akcija čišćenja jezera i reka u Srbiji, iz kojih je izvađeno više od 11 tona otpada. Ovaj projekat podržava Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, koja ima za cilj očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.
Festival „Kampanje sa svrhom“ podstiče kompanije da realizuju i aktivno komuniciraju o projektima koji su u interesu društvenog napretka, i koji doprinose dobrobiti pojedinca i životne sredine.