Sinoć je Sarajevo postalo epicentar kreativnosti i inovacija na svečanoj dodeli nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024. Ovaj događaj u Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina okupio je najbolje iz sveta oglašavanja i odnosa s javnošću, slaveći najkreativnije ideje i vrhunske kampanje koje su obeležile godinu.

Direktorka festivala, Irena Miličević Vukoja, svojim uvodnim obraćanjem službeno je otvorila festival, pozdravila prisutne te istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival beleži impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.

„Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju,“ istaknula je Irena.

Pre same dodele nagrada prisutni su imali priliku poslušati fantastično predavanje Van Raisa, jednog od vodećih svetskih stručnjaka za bihejvioralno brendiranje, Njegovo predavanje o moći bihejvioralnog dizajna u transformaciji brendova ostavilo je snažan utisak na prisutne.

Predseddnik žirija, Haris Mujanović, obratio se prisutnima pre samog početka dodele nagrada te je istaknuo važnost napretka u kvaliteti radova koji NO LIMIT zahteva i potencijal koji samo takmičenje nosi.

Zlatne nagrade

Na ovogodišnjem NO LIMIT BH Advertising Festivalu, zlatne nagrade zasluženo su otišle kampanjama i kreativnim idejama koje su pomaknule granice oglašavanja u Bosni i Hercegovini. Ove nagrade nisu samo priznanje izvrsnosti već i podsetnik na snagu inovacija u stvaranju pozitivnih promena.

  • Film: Ultra je beton za tvoj telefon, prvi AI spot u BiH, Agencija Fabrika za BH Telecom.
  • Ambient: RE84 – Oživljavanje Olimpijskog Duha Sarajeva, Agencija McCann Sarajevo za Grad Sarajevo.
  • Digital – Komunikacija na društvenim mrežama: Naše mjesto, Agencija Via Media za Bingo.
  • Video sadržaji: Ne zatvarajmo oči! – zaštitimo djecu na internetu, Agencija Aquarius za M:tel
  • Dobrobit društva: Ne zatvarajmo oči! – zaštitimo djecu na internetu, Agencija Aquarius za M:tel
  • Produkt dizajn: Plivit Adria, Agencija Effect Agency za Plivit Trade.
  • No Limit Adriatic: Ožujsko Budi Hrabar Budi Zdrav, Agencija BBDO Zagreb za Molson Coors BH.
Najveća priznanja večeri

U okviru 18 kategorija i 6 podkategorija, dodeljno je ukupno 44 nagrada, a oni sa najviše osvojenih bodova su pobednici glavnih nagrada:

  • Grand Prix nagrada pripala je agenciji Aquarius za kampanju “Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu” kreiranu za kompaniju M, koja je ponijela titulu Oglašivača godine.
  • Agencija godine također je bila Aquarius, čiji su radovi briljirali u više kategorija.
  • Kreativac godine proglašen je Aleksandar Živanić, dok je prestižnu titulu Oglašivačke ličnosti godine ponijela Jelena Trivan.
Istaknuta kampanja: “Ne zatvarajmo oči!”

Pobednička kampanja festivala skrenula je pažnju na sve veću problematiku nasilja na internetu kojem su izložena deca. Ova društveno odgovorna inicijativa još jednom je dokazala snagu oglašavanja u podizanju svesti o važnim društvenim temama.

Posebno priznanje za doprinos kreativnoj industriji uručeno je legendarnom dizajneru Bojanu Hadžihaliloviću, dok su nagrade za istaknuti rad u kreativnoj industriji primili:

  • Haris Jusović – za odvažnost u kreativnoj industriji,
  • Aida Ređepagić – za doprinos kroz fotografiju,
  • Studio Kaftan – za ulaganje u marketing kroz modnu industriju.
Sjajan završetak večeri

Dodela nagrada završila se uz neformalno druženje učesnika, čime je obeležena još jedna uspešna godina festivala.

Hvala svim učesnicima, agencijama i oglašivačima koji su svojim radom inspirisali industriju. Vidimo se naredne godine na jubilarnom 10. izdanju NO LIMIT BH Advertising Festivala!

 Za kompletan pregled nagrada i pobednika kliknite na link.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.