Festival „Kampanje sa svrhom“ posvećen je prepoznavanju i promociji društveno odgovornih inicijativa, koje doprinose dobrobiti pojedinaca, dece i društva u celini. Dijamantovi projekti Prati suncokret i Zaokruži praznike, učini dobro delo, osmišljeni u cilju pružanja podrške društveno osetljivim kategorijama, nagrađeni su titulama za kampanje sa svrhom za 2024.
Kampanja Prati suncokret usmerena je na pružanje podrške osobama sa Daunovim sindromom, a samim tim i na podizanje svesti o važnosti inkluzije u društvu. Pored novčane donacije Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom, realizovane su brojne aktivnosti koje su doprinele vidljivosti onih koje društvo percipira kao drugačije.
„Trudimo se da svake godine kampanji damo novi pečat, do sada smo organizovali kreativne radionice, rekreativne i edukativne kampove kako bi podstakli druženje i dalje umrežavanje članova Saveza u sve tokove društva. Osmislili smo himnu posvećenu zajedništvu, motivima solidarnosti oslikali zid naše fabrike u Zrenjaninu, a poslednja u nizu je aktivacija na društvenim mrežama gde su se naši, sad već drugari iz Saveza, našli u ulozi dizajnera. Sa puno mašte i ljubavi, koja je samo njima svojstvena, kreirali su kecelje od čije prodaje je sav prihod doniran organizaciji Dečje srce. Ponosni smo što kroz ovakve projekte doprinosimo razvoju tolerantnijeg društva i pokrećemo teme koje su važne za sve nas, jer kao što slogan naše kampanje kaže – više smo slični, nego različiti“, izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
Praznici su vreme darivanja, humanosti i jedinstva, a to su vrednosti koje je Dijamant pretvorio u konkretna dela. U decembru 2023. je pokrenuta kampanja Zaokruži praznike, učini dobro delo, tokom koje je donirano više od 15.000 proizvoda za Banku hrane u Beogradu.
,,Posebno se radujemo što su svrha i značaj ove kampanje prepoznati, jer nam je cilj bio da ukažemo da svako od nas malim gestovima može da učini veliku razliku u kvalitetu života drugih ljudi. Želeli smo da budemo inicijatori i ukažemo da se udruženim snagama može graditi društvo u kome solidarnost zauzima centralno mesto. Krenuli smo od komunikacije na društvenim mrežama i uputili poziv svima da nam se pridruže u inicijativi koja donosi pozitivne promene.
Kreirali smo poseban Instagram filter, a sve što je bilo potrebno je da zainteresovani naprave fotografiju ili video i označe naš profil. Svaki objavljeni sadržaj, podrazumevao je donaciju Dijamant proizvoda, a mi smo ponosni što smo naišli na veliki odziv i što smo na neki način ujedinili zajednicu i zaista zaokružili praznike i godinu dobrim delom“, izjavila je Sanja Titin, menadžer komunikacija kompanije Dijamant.
Festival društveno odgovorne komunikacije pokrenut je od strane Udruženja „Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti” i za cilj ima da inspiriše komunikaciju usklađenu sa društvenim potrebama, posebno u oblasti koja se tiče dobrobiti dece.