Zlatiborski okrug, nakon Užica i Zlatibora, dobija još jednu Lidl prodavnicu – ovoga puta u Požezi. Priliku da iskuse jedinstveno iskustvo kupovine koje Lidl nudi Požežani će dobiti na adresi Knjaza Miloša 50, i to u u četvrtak, 5. decembra od 8 časova ujutru, kada će biti otvorena prva prodavnica u ovoj opštini.

„ Znamo da su stanovnici Požege dugo iščekivali našu prodavnicu, zato nam je zadovoljstvo što stižemo upravo u trenutku kada je aktuelna kampanja snižavanja cena na veliki broj artikala iz našeg asortimana. Uvereni smo da ćemo ovim ali i drugim aktivnostima sa stanovnicima Požege izgraditi odnos poverenja i da će Lidl postati njihovo najdraže mesto za kupovinu“, izjavila je Marija Kojčić, ispred Korporativnih komunikacija u kompanijii Lidl Srbija.

 Lidl prodavnica u Požezi će imati 20 zaposlenih, koje očekuje petodnevna radna nedelja, uz garanciju plaćenog svakog minuta rada. Pored konkurentnih uslova rada i brojnih benefita, poput privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve zaposlene, svi novozaposleni u prodaji dobiće i 13. platu u dve rate u svojoj prvoj godini rada.

Povodom otvaranja prve prodavnice u ovoj opštini, kompanija Lidl Srbija obezbedila je iznenađenje svim majkama koje mališane donesu na svet u Zdravstvenom centru Užice u periodu od 5. do 11. novembra, uključujući i 11. novembar – „Lupilu Baby box“, paket proizvoda za mame i bebe. Lidl na ovaj način novoostvarenim roditeljima želi da olakša njihove prve dane roditeljstva, a paketi će se preuzimati prilikom izlaska iz porodilišta.

Pored redovnog asortimana, i pomenutih nižih cena u decembru, u susret predstojećim praznicima, Lidl je pripremio raznovrstan izbor Favorina i Deluxe proizvoda, idealnih za novogodišnju trpezu. Za najmlađe – u neprehrambenom delu asortimana potrošači će imati priliku da kupe i različite vrste igračka visokog kvaliteta po najpovoljnijim cenama.

Radno vreme nove prodavnice u Požezi biće svakog dana u nedelji od 8:00 do 22 časa.

O Lidlu

 Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 74 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.