Drejk je pokrenuo sudski postupak protiv Universal Music Group-a (UMG) i Spotify-a, jer su se, kako tvrdi, urotili kako bi veštački podigli popularnost distreka koji je Kendrik Lamar njemu posvetio. „Not Like Us“ su, dodaje, slavili, dok su njegovu muziku potisnuli.

U tužbi koju je u ponedeljak podneo Vrhovnom sudu u Njujorku, Drejkovi advokati optužuju UMG i servis za striming da su „pokrenuli kampanju za manipulisanje i zasićenje striming servisa“. Dodaju da su ove dve platforme „koristile različite taktike kako bi Lamarovu pesmu učinile popularnijom“.

„UMG je platio pojedince koji trenutno nisu poznati i koristio je botove kako bi veštački naduvao popularnost pesme ‘Not Like Us’. Tako je obmanuo svoje korisnike da veruju da je pesma popularnija nego što zaista jeste“, pišu Drejkovi advokati.

U tužbi se navodi i to da je UMG plaćao influenserima da promovišu „Not Like Us“ na društvenim mrežama i da sklapaju ugovore sa radio stanicama, piše Gardijan.

Oba repera su tokom čitavih njihovih karijera povezana sa UMG-om. Drejk preko Republic Recordsa i Lamar preko Interscopea.

Zahtev koji je podnet Sudu u Njujorku nije potpuna tužva, već postupak prema njujorškom zakonu koji dozvoljava Drejkovim advokatima da zatraže od suda da naloži UMG-u i Spotify-u da sačuvaju sve relevantne dokumente i informacije do tužbe.

Međutim, ovo je poseban momenat u sukobu ova dva repera, koji je počeo međusobnim distrekovima. U pesmama kao što su „Euphoria“, „Meet the Grahams“ i „Not Like Us“, Lamar optužuje Drejka da ima seksualne odnose sa maloletnim devojčicama, kao i da ima decu koju od javnosti čuva u tajnosti.

Kao odgovor, Drejk je objavio pesme kao što su „Family Matters“ i „The Heart Part 6“ u kojima Lamara optužuje za porodično nasilje i neverstvo, kritikuje njegovu saradnju sa Tejlor Svift i smeje se njegovoj visini.

U navodima Drejkovih advokata piše da Spotify i UMG sarađuju, na uzajamnu korist i zaradu, i da Spotify preporučuje Lamarovu pesmu svojim korisnicima čak i kada slušaju nepovezane i potpuno drugačije pesme ili izvođače. Dodaju da je UMG za isto platio i kompaniji Apple, kako bi njen digitalni asistent Siri, namerno „preusmeravao korisnike koji žele da slušaju Drejkove pesme“.

Kako kažu, šema UMG-a je dovela do toga da „Not Like Us“ bude strimovan 900 miliona puta, što ga čini najslušanijim distrekom u istoriji platforme Spotify.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.