Pacijenti će odlaziti u zdravstvene ustanove kada je potrebno da se radi kontrolni pregled i odluke da li je bolovanje potrebno produžiti ili zaključiti.

Poslodavcu će, kako je dodao Radoman, putem tog sistema biti dostupne informacije i potrebna dokumentacija o bolovanju, što znači da zaposleni više neće morati da nose doznake poslodavcu.

„Slučaj bolovanja se digitalnim putem, ako je potrebno, šalje na lekarsku komisiju s pratećom dokumentacijom. Ukoliko postoji kompletirana dokumentacija u elektronskom obliku, pacijent ne mora da nosi papirnu sa sobom, a i u većini slučajeva nemora fizički da odlazi na lekarsku komisiju, osim kada komisija ili specifičnost odluke komisije to zahtevaju“, kazao je Radoman.

On je naveo i da se radi na umrežavanju elektronskih kartona, odnosno omogućavanju lekarima iz jedne ustanove da vide karton pacijenta koji se leči u nekoj drugoj ustanovi.

„Time je obezbeđen očigledan bebenift koji se ogleda u bržem pristupu sveobuhvatnim medicinskim podacima pacijenata, a time i u ubrzanom i olakšanom radu lekara, te poboljšanju procesa preventive i dijagnostike, posledično i efikasnije zdravstvene nege i zaštite pojedinca“, naveo je Radoman za list Kurir.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.