Država bi svakom taksisti koji ispuni uslove mogla dati po 4.000 evra. Kako saznaje „Blic Biznis“, to je cifra koja se u Vladi u poslednjih nekoliko dana pominje kao najizvesnija, a koja bi taksistima bila isplaćivana tokom naredne tri ili četiri godine.
„U igru za kupovinu novih automobila uz subvenciju države moglo bi najviše da uđe između 12.000 i 13.000 taksista. Svaki od njih bi dobio po 4.000 evra što bi državu moglo da košta nešto oko 50 miliona evra. Taj ukupan iznos država bi podelila na tri ili četiri godine, što znači da bi taksistima za kupovinu automobila godišnje isplaćivala po 17.000 evra ili 13.000 evra“, kaže naš sagovornik i dodaje da je resorno ministarstvo pravilo računicu i na 5.000 evra za svakog taksistu, ali da je pomenuta manja opcija realnija.
Kako objašnjava, ne bi svi taksisti mogli kupiti automobil uz pomoć subvencije u sledećoj godini. Država bi, praktično, ukupnu subvenciju od oko 50 miliona evra podelila na tri ili četiri godine i srazmerno tome bila bi moguća i kupovina vozila.
Na pitanje ko će imati pravo na kupovinu u prvoj, a ko u godinama nakon 2020. naš sagovornik kaže da bi država odobravala subvencije po redosledu prijavljivanja.
Kako saznajemo, taksisti će narednih dana državi, odnosno Ministarstvu finansija predložiti i željene modele automobila, a kako bi suzili mogućnost izbora i na taj način bili u mogućnosti da ponude sličan kvalitet usluge.
„Razmišljamo da to budu četiri brenda – Folksvagen, Hundai, Opel i Škoda“, kaže sagovornik“Blic Biznisa“. Svi automobili koje taksisti budu kupovali, koristeći novčanu pomoć države, moraće da budu bele boje, a taksi prevoznici širom Srbije će imati pravo da sami odluče o
ceni automobila.
U Srbiji ima ukupno 17.400 taksista. Najviše ih ima u Beogradu – 6.500, a zatim u Novom Sadu – 1.400.
Bobby
А држава, то је у овом случају Вучић. На основу чега и по којим критеријумима овај човек себи допушта да дели народни новац, ни овај пут није познато. У сваком случају, обавезно плаћајте порезе, јер бахатост у овој држави нема граница и за то мора бити пара.
Milan
Nemojte slucajno da pomenete Fiat. Znate, to je ona fabrika u Kragujevcu koja pravi automobile i imaju ih u beloj boji...
Bobby
У ономе што сам написао, ниједна фабрика није битна. Битан је критееријум по коме се одлучује ко ће добити новац. Ко и на основу чега одлучује да се субвенције дају таксиситима, а не, рецимо, приватним стоматолозима, браварима, обућарима,... Ако је то из разлога што нису у могућности да блокирају град као таксисти, онда је тај критеријум вредностно погрешан, па макар им свима, овај народ, купио по ФИАТ.
Zoran
Katastrofalna drzava od IT sektora uzimaju a daju taksistima.A posle se cude zbog odliva mozgova.Nesto se mislim mozda to i zele ovima pametni su smetnja.
rajnhard
"Izabraće" Škodu, jer je vlasnik član SNS!
Grozdo
A šta bi sa "domaćim" automobilom (čitaj:fijatom)? Kako to da ga niko nije pomenuo ni kao opciju?
Luka
Sramota, mafijaska drzava, od poreza se poklanja taksistima da bi pustili grad da zivi i da bi posao CarGo-a mogao da se nastavi???
Bane
Taksisti dobijaju subvenciju a duguju silne pare za porez i samodoprinosa Ostali szr moraju da plaćaju o oni Jos i nagrade i sa 15000 ev lepo boga mi Sto vise dugujes to bolje