Nova Effie sezona, pod sloganom „The Effie Effect“ upravo je otvorena. Ovo globalno takmičenje, koje u Srbiji organizuje nacionalni ogranak međunarodne asocijacije (IAA), ponovo okuplja najbolje oglašivače i agencije koje su u ovoj godini kreirali efektivne kampanje i na taj način doprineli uspehu brendova.
Effie takmičenje već osmu godinu zaredom postavlja standarde za merenje efektivnosti kampanja, a ove godine u fokusu su radovi nastali u periodu od 1. januara do 31. decembra 2024. godine. Takmičarima su na raspolaganju čak 32 kategorije – 16 industrijskih i 16 specijalizovanih – čime se dodatno otvara prostor za raznolikost i inovacije.
Prijave zvanično počinju 12. februara i trajaće do 11. aprila 2025. godine. Svi zainteresovani mogu posetiti zvanični sajt Effie Srbija, gde mogu pronaći primere prošlogodišnjih finalista i nagrađenih kampanja, kao i besplatne edukativne sadržaje u sekcijama EDUKACIJA i BEST CASES.
„Prošla godina je bila najuspešnija Effie sezona u Srbiji još od 2017. godine. Ipak, očekujemo da će nova biti još uspešnija u smislu kvaliteta i broja radova koji će biti prijavljeni. Tržište prepoznaje značaj licenciranih, svetskih takmičenja i standarda koje ono podrazumeva. Osvojiti Effie je poruka koju svetska marketing zajednica prepoznaje kao nesumnjivi uspeh i to je najveća snaga ovog takmičenja. Proširili smo listu takmičarskih kategorija, nadamo se novim takmičarima, ali i svima onima koji već godinama unazad postižu rezultate – izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka Festivala.
IAA Srbija nosilac je Effie licence od 2017. godine, a Srbija je jedna od 125 tržišta obuhvaćenih ovim takmičenjem. Ove godine zvanična kreativna agencija je DRV agency, a medijska OMD. www.effie.rs