Najnoviji ukusi vrhunskog zanatskog piva 15 karaft pivara iz cele Evrope privuklo je na prvi Super Can Fest istinske ljubitelje ovog pića. Bila je to prava mala avantura kroz arome piva, od onih tradicionalnih do piva sa dodirom krastavca, voća, pa i čokolade. A uživanje u pivima za svačiji ukus upotpunile su limenke, kreativne, raznobojne, 3D, taktilne…
Proizvodnja zanatskog piva je trend koji uzima sve više maha širom sveta i postala je istinska umetnost traganja za savršenim pivom. Različite i smele arome i ukusi zaslužuju i najbolje pakovanje. Limenka je najčešći izbor craft pivara zbog svojstava aluminijuma, ali i zbog grafičkih rešenja i različitih specijalnih efekata koji su u poslednje vreme sve popularniji. Limenka je prepoznata kao potpuno novi reklamni koncept na kome možete prikazati sve što poželite, ali i kao prostor za kreativnost i inovacije.
Sa druge strane, limenka je sve traženija ambalaža zbog zaštite koju pruža pivu u sebi, stoprocentno ga štiti od lošeg uticaja svetla i kiseonika, lako se transportuje, nesalomiva je, laka za držanje i može se svuda poneti. Takođe, brzo se hladi, dostupna je u različitim oblicima i veličinama.
Konzumiranje piva iz limenke predstavlja odraz životnog stila, obrazovanja i svesti da njenom reciklažom štitimo svet od otpada. Limenka je najrecikliranija ambalaža na svetu zahvaljujući tome što je napravljena od jednog materijala i u potpunosti je moguće reciklirati i to neograničen broj puta, a nova limenka može se naći na policama za samo 60 dana. Zašto je limenka „ambalaža budućnosti” i zbog čega je ukus piva tako poseban baš kada se konzumira iz ovog pakovanja, posetioci Super Can Festa su mogli da čuju od navećih stručnjaka za reciklažu, proizvodnju limenki, ali i od samih proizvođača zanatskog piva.
Organizatori festivala, Dogma Brewery i program „Svaka limenka se računa” Recan fondacije, za večernje sate su posetiocima priredili muzički program uz Ajs Nigurtina, Timbea i Vemića.