Policija je uhapsila japanskog penzionera nakon što je 24.000 puta nazvao odeljenje za korisnike najvećeg japanskog telefonskog operatora, žaleći se zaposlenima da kompanija nije ispoštovala sklopljeni ugovor, saopštila je policija, prenosi N1.

Tokijska policija navodi da su prošle nedelje priveli 71-godišnjeg Akitošija Okamota jer je u osam dana uputio stotine besplatnih poziva odeljenju za korisnike glavnog telefonskog operatera KDDI.

Ali, to bi mogao biti tek vrh ledenog brega jer mediji izveštavaju da je Akitoši upućivao hiljade poziva s javnih govornica izražavajući nezadovoljstvo radom kompanije i pritom vređajući zaposlene.

„Tražio je da mu se osoblje KDDI-ja izvini jer nije ispoštovalo ugovor. Takođe je često prekidao pozive odmah nakon što bi nazvao operatera“, rekao je portparol policije.

Uhapšen je zbog sumnje da je „lažno ometao poslovanje“ kompanije, kazao je portparol.

Japan se suočava sa sve većim brojem socijalnih problema koji nastaju kao posledica sve većeg broja osoba trećeg životnog doba.

Policija izveštava i o tomu da stariji vozači često uzrokuju saobraćajne nesreće sa smrtnim ishodom, a zaposleni u železničkom saobraćaju žale se na to da ih stariji putnici neretko verbalno i fizički napadaju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.