Zdravko Čolić je zakazao dva koncerta 29. i 30. novembra, pa zbog izuzetnog interesovanja još dva, 13. i 14. decembra, pa onda još dva, 27. i 28. decembra. Čola, za „Novosti„, priznaje da je iznenađen odzivom Beograđana i šali se da bi tako mogao da „tera“ do Nove godine.
„Ovoga puta, imam novi album, nije me bilo pet godina i nisam baš vršljao previše po trgovima u Srbiji i regionu, a opet, iznenađen sam reakcijom publike, koja euforično kupuje karte. Javljaju mi da je i šesti koncert rasprodat. Kako smo publika i ja krenuli, samo nas Nova godina može prekinuti. Tako da ovo jeste iznenađenje za mene, ali, nikad se ne zna. Ovaj posao je nepredvidiv. Isto je kao i sa pesmom, nikad ne znaš koja će se pesma publici dopasti i postati hit. Tako je i sa koncertima. Ja sam malo iznenađen, ne malo, nego malo više, odzivom publike na beogradskim koncertima“, kaže Čola.
Na komentar da mu zameraju što peva tri i po sata, jer čak i „Stonsi“ sviraju dva sata, kaže:
„Važno je da ljudi mogu da izdrže, da publika sedi u sali toliko dugo. Vidim da im prija na kraju koncerta pesma „Kuća puna naroda“ i poruka koju ona nosi. I meni, kao i publici, vreme prođe brzo. Mislim da moram dva i po sata da pevam, a ostatak, uz Dragoljuba Đuričića i bubnjare u pauzi, i malo na bisu, namakne se od tri do tri i po sata koncerta“.
O činjenici da je jedini pevač „od Vardara do Triglava“ koji je dobrodošao svuda, rekao je:
„Karijeru sam počeo u bivšoj Jugoslaviji, pa je prirodno da me ljudi znaju. Stariji ispričaju mlađima, pa mlađi provere na „Jutjubu“. Vreme je radilo za mene. A prijateljstva, i nova i stara, drže celu stvar. To što mogu da pevam u celom regionu je do božje volje, pesama, mog glasa, harizme i nečega što čovek ne može objasniti. Ili repertoarski, nisam radio pesme na prvu loptu, pa one lakše žive duže vreme. Ali moj odnos prema publici je uvek isti, i ranije je bilo tako i sada je tako. Na mojim koncertima toliko energije pršti, fanovi me prate na nastupima u raznim gradovima, stvorila se nova energija. Čini mi se da posle tri sata, kad zaboravimo na probleme, iz nas izbija dobra energija, koju publika prepoznaje“.