“Lino porodični dan” se već šest godina zaredom organizuje širom Srbije. Kompanija Podravka Srbija je i ove zime u predprazničnim danima osmislila zabavu za celu porodicu. Susret koji su mališani željno očekivali ponovo je po njihovim rečima bio najbolja žurka u godini!
Medvedić Lino je i ove godine bio deo kreativnih aktivnosti u kojima su glavni akteri bili mališani sa svojim roditeljima. Kompanija Podravka i brend Lino organizuju i učestvuju u projektima koji promovišu ideju porodičnih druženja.
„Brend Lino je deo odrastanja mališana u celom regionu. Naša misija je da on bude važan deo detinjstva i generacijama koje tek dolaze. Upravo zato, neprekidno unapređujemo postojeće proizvode i osmišljavamo nove“, izjavila je Miona Vujović, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.
Lino porodični dan u Beogradu je samo jedan u nizu koje organizuje kompanija Podravka Srbija. I ove zime mališani iz Novog Sada, Čačka i Niša su se takođe družili sa medvedićem Linom.