Kompanija Gorenje dobitnik je prestižnog priznanja Top Serbian Brands 2018 u 2 kategorije: Korporativni brend – elektronika i Specijalna nagrada – Najbolji inostrani brend proizveden u Srbiji.
U organizaciji časopisa TOP SERBIAN BRANDS i portala bestofserbia.rs, nagrada Top Serbian Brands dodeljuje se tradicionalno, već petu godinu zaredom.
„Za nas je ova nagrada najznačajnija potvrda da naši korisnici prepoznaju visok kvalitet, funkcionalnost, inovativnost i moderan dizajn Gorenje proizvoda, kojima nastojimo da pojednostavimo život i pružimo jedinstveno korisničko iskustvo“, istakao je Goran Sorak, šef marketinga Gorenja Beograd.
Dobitnici nagrade, u 55 kategorija, biraju se na osnovu rezultata nezavisne i objektivne ankete koja ispituje poverenje građana Srbije prema različitim brendovima i kompanijama. Ovogodišnje istraživanje obuhvatilo je mišljenja 2388 punoletnih građana iz 16 najvećih gradova Srbije.
Osnovni kriterijumi pri izboru dobitnika su: prepoznatljivost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, izvrsnost u poslovanju i poslovni rezultati.
Grupa Gorenje je jedan od vodećih evropskih proizvođača kućnih aparata, sa tradicijom i poverenjem dugim sedam decenija.
Svoju prvu fabriku u Srbiji Gorenje otvara 2006. godine u Valjevu, gde je nedavno objedinjena celokupna proizvodnja rashladnih aparata čime će ovaj grad uskoro postati centar rashladne tehnike Hisense/Gorenje grupe u Evropi.
Podsetimo, Grupa Gorenje je u većinskom je vlasništvu Hisense Grupe, lidera u proizvodnji elektronike i aparata za dom na azijskom tržištu koja je nedavno zauzela 6. mesto na listi 50 najvećih globalnih kineskih brendova.