Veštačenja devet glumica, žrtava vlasnika škole glume Miroslava Aleksića, završena su i potvrđuju verodostojnost i validnost njihovih iskaza u kojima su ga optužile da ih je silovao ili polno uznemiravao, rekao je punomoćnik nekoliko žrtava advokat Jugoslav Tintor.

Advokat je ukazao da je žrtve veštačila komisija veštaka neuropsihijatara i psihologa, koja je zaključila da su one trpele „psihičke patnje visokog itenziteta“.

„Dobili smo nalaze i mišljenja, koja se razlikuju od žrtve do žrtve, ali u suštini potvrđuju njihove iskaze i pojačavaju optužbu protiv okrivljenog“, naglasio je Tintor, koji zastupa i glumicu Milenu Radulović.

Radulovićeva je Aleksića prva prijavila policiji u januaru, nakon čega je on uhapšen i od tada se nalazi u pritvoru, a ubrzo su se i druge devojke osmelile da ga prijave.

Istraga se bliži kraju 

Ukoliko tužilaštvo ne bude tražilo izvođenje još nekih dokaza, istraga bi ovim veštačenjem mogla da se okonča, a potom da usledi odluka o podizanju optužnice.

Aleksić se tereti za silovanje i polno uznemiravanje devet polaznica te škole u periodu od 2008. do 2020. godine.

Nalazi se u pritvoru koji mu je produžen 12. marta da ne bi u kratkom roku ponovio krivično delo.

Protiv njega je sredinom januara pokrenuta istraga nakon prijave šest devojaka, a u međuvremenu je dva puta proširena po prijavi još tri devojke.

Aleksić se tereti za 19 krivičnih dela, 11 su polno uznemiravanje i osam silovanja izvršenih od 2008. do 2020. godine na štetu ukupno devet oštećenih, od kojih je jedna bila maloletna.

Ostale devojke je, kako one tvrde, napadao i dok su bile maloletne i nakon punoletstva.

Aleksić je do sada negirao da je seksualno napastvovao učenice glume u svojoj školi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.