Netflix, kompanija koja je uvela revoluciju na polju kućne zabave, poslednjih je godina bila žrtva vlastitog uspeha, prenosi N1.

Globalna pandemija dovela je do naglog porasta pretplatnika i u 2021. godini, Netflix je povećao broj svojih korisnika za ogromnih 18,2 miliona. Kompanija se neizbežno suočila sa usporavanjem rasta nakon karantina. Od tada je Netflix zauzet finim podešavanjima svog proizvoda i poboljšavanjem sadržaja. Kao rezultat toga, cena akcija kompanije je skočila za 14,94% tokom proteklog meseca.

KapitalRS, za sve koji su zainteresovani da nauče kako da trguju cenom akcija Netflixa putem interneta (takozvani finansijski ugovor za razliku, engl. CFD) ili jednostavno žele da prošire svoje znanje, pripremio je besplatni vodič “Kako trgovati cenom akcija”. Vodič je prilagođen svim nivoima znanja i možete ga preuzeti preko linka ispod.

Netflix trenutno ima tržišni udeo od 34,98% u odnosu na glavne konkurentske kompanije za striming, a to su, Amazon (31,6%) i Disney (21,76%). Kompanija trenutno ima ukupno oko 231 milion pretplatnika, što je 4% više u odnosu na prethodnu godinu. Sa finansijskim izveštajem koji treba da bude objavljen u aprilu, očekuje se da će kompanija dodati 4,69 miliona pretplatnika. Kako bi nastavila svoju globalnu ekspanziju i privukla nove pretplatnike, kompanija je zapravo snizila cene u više od 30 zemalja.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.