Kompanija Tviter razmišlja da odloži akciju brisanja svih neaktivnih naloga, najavljivanu za decembar, jer bi to trajno eliminisalo i sve postove ljudi koji su umrli, piše CNN.

Kompanija je saopštila da je nakon reakcija korisnika odlučila da sve pauzira i da potraži način kako da zaštiti naloge koje bi porodice preminulih zadržale, sa sve njihovim postovima, i da zbog toga planira da uvede „nov način“ čuvanja kako bi oni ostali memorisani. Zato neće uklanjati neaktivne naloge pre nego što obezbedi ovu funkciju.

„Čuli smo vas o posledicama koje bi to imalo na naloge pokojnih. To je bila greška s naše strane“, navodi se u novom saopštenju Tvitera.

Saopštenje je došlo samo dan nakon najavljenog brisanja svih neaktivnih naloga.

Korisnički nalozi na Tviteru koji su neaktivni tokom dužeg razdoblja trebalo je da budu obrisani u decembru ove godine. Neaktivne korisničke račune u Tviteru su planirali da počiste da bi mogli da prezentuju preciznije informacije kojima ljudi mogu da veruju. Ali, ujedno žele da postaknu ljude na aktivnije korišćenje Tvitera nakon što registruju svoj korisnički nalog. Iz kompanije su dan ranije kontaktirali neke vlasnike korisničkih računa koji se nisu ulogovali duže od šest meseci da bi ih upozorili da će njihovi računi mogli da budu uklonjeni ostanu li i dalje neaktivni. Rok za reaktivaciju bio je 11. decembar.

Tviter ima uporište za ovu akciju u odredbama svojih pravila korišćenja, iako ih do sada nisu strogo primenjivali. Ono što nisu mogli da kažu jeste hoće li, eventualno, po brisanju korisničkih naloga, imena naloga bila dostupna drugim korisnicima.

Postoji odredba u pravilima korišćenjima koja kaže da „uopšteno gledano, ne prihvataju zahteve za korisničkim imenima koja deluju nekativno“, osim u slučaju kršenja intelektualnog vlasništva.

Ipak, postoji nagoveštaj da obrisani korisnički nazivi mogu da postanu dostupni po završetku postupka brisanja, što bi moglo da potraje mesecima.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.