A1 Grupa posluje na sedam ključnih tržišta i ima 25 miliona korisnika. Šta izdvaja Srbiju od drugih A1 tržišta?

A1 Srbija ima izražen potencijal u različitim oblastima. Dok sam obilazio nekoliko naših A1 prodavnica ovde, primetio sam nešto što iskreno cenim: prijateljski stav i široke vidike ljudi – to u današnje vreme nije nešto što se svuda podrazumeva.

Imate mnogo toga na šta možete biti ponosni i toliko mnogo toga da podelite sa svetom. Način na koji je A1 Srbija sprovela proces rebrendiranja, dosledno i uspešno – čak i u vreme trajanja pandemije – pokazuje nam koliko smo daleko stigli i koliko smo snažni kao brend.

Tokom pandemije se pokazalo da je industrija telekomunikacija nešto bez čega se ne može. Da li mislite da se svet suštinski menja, i to još od pre izbijanja pandemije?

Mislim da se svet menja još od početka evolucije. Rasprava o tome koliko je ova digitalna promena bitnija ili brža u odnosu na ranije promene, mora se, po mom mišljenju, posmatrati u relativnim okvirima.

Ako se malo vratimo unazad, videćemo da su bar tri-četiri puta dosad ljudi govorili da se nešto dešava izuzetno brzo, i to je zaista bilo tako. Prema tome, možda nam se naša trenutna stvarnost samo čini jedinstvenom; dinamika evolucije je prisutna, već prilično dugo. Ali, naravno, svet se već promenio nabolje, jer je čovečanstvo pokazalo neverovatnu solidarnost u vreme globalne krize. Paralelno s tim, tokom „lokdauna“ smo svi postali svesni pravog značaja i potencijala digitalizacije. Budući da ljudi nisu mogli da izlaze napolje ili da rade u svom ranije „normalnom“ korporativnom okruženju, svi smo morali da se oslonimo na tehnologiju, više nego ikad pre. Zadivljujuće je kako smo uspeli da se suočimo sa izolacijom i da ostanemo povezani sa našim porodicama i prijateljima uz pomoć tehnologije. Izuzetno sam ponosan na činjenicu da je A1 bio uz svoje radnike i korisnike, posebno onda kada smo im bili potrebni.

Treba primetiti i da su ljudi uspeli da stvore digitalne alternative „stvarnim“ interakcijama, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu. To će, bez ikakve sumnje, promeniti kolektivno stanje svesti u ovoj deceniji, jer je sada sasvim jasno da, koristeći tehnologiju i digitalne alate, nema toga što ne možemo da postignemo.

Postoji li rizik da će čovečanstvo postati previše zavisno od tehnologije?

Verujem da benefiti novih tehnologija znatno premašuju potencijalne mane ili rizike.

Moglo bi se reći da svaka nova tehnologija ima svoje dobre i loše strane. Na primer, internet – njegovo otkriće krajem 20. veka je na mnogo načina bilo kao ponovno otkrivanje vatre. Slično kao sa vatrom, možete izazvati požar na internetu putem dezinformacija, diskriminacije, govora mržnje ili sajber kriminala. S druge strane, prošla godina i proteklih nekoliko meseci jasno su pokazali da uz pomoć tehnologije možemo činiti pozitivne stvari koje ranije nismo mogli ni da zamislimo.

Osim toga, tehnološka dostignuća otvaraju vrata ekološkom i društvenom napretku, tako što omogućavaju održiviji način rada i življenja. Kao A1, preuzimamo odgovornost za rešavanje mogućih rizika i korišćenje tehnologije u dobre svrhe, kao i za omogućavanje svim pojedincima i preduzećima da igraju aktivnu i odgovornu ulogu u promenama koje nam predstoje.

Nedavno ste održali govor na prvoj onlajn konferenciji „A1 Talk“ gde su istaknuti futurolozi i stručnjaci izneli svoje stavove o tome kako bi trebalo da koristimo moć tehnologije u dobre svrhe. Kakva su vaša očekivanja od budućnosti?

Bliska budućnost će doneti nove interfejse, veću prisutnost proširene i virtuelne stvarnosti, automatizaciju, nano tehnologiju, inovativne 5G aplikacije i veštačku inteligenciju. Sve te inovacije će dovesti do pokretanja nove tehnološke evolucije i uvesti nove načine interakcije između ljudi i mašina. Samo, moramo biti svesni da je nekima od nas lakše da prihvatimo tu transformaciju, dok je za druge to velika promena. Kao A1, bićemo tu za sve njih i izaći im u susret gde god bude potrebno.

Industrija telekomunikacija uopšte nalazi se u epicentru ovih promena, a A1 posebno nastoji da obezbedi pouzdanu fizičku i digitalnu infrastrukturu, spremnu za izazove budućnosti, kao i da pruži pouzdane usluge, smernice i pomoć svojim korisnicima u Srbiji i društvu u celini. Da bi to postigla, kompanija A1 Srbija teži da stvori korisničko iskustvo „po meri“ i da omogući svakom pojedincu i svakoj kompaniji da iskoriste prednosti digitalnog doba na najbolji mogući način.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.