- Povodom komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, Alfa Romeo svečano je otvorio novu vodeće prodajno mesto u Milanu u sklopu Stellantis & You Sales & Services dilerstva.
- Ovo je prvi salon na svetu koji prezentuje novi identitet Brenda, pruža impresivno čulno iskustvo i predstavlja osnovne vrednosti brenda i viziju budućnosti
- Inspirisan materijalima sa jedinstvenim taktilnim efektima, ovo je minimalistički ali tehnološki prostor sa karakterističnom „Alfa crvenom“ koja podseća na visceralne emocije povezane sa brendom. Ovaj novi identitet brenda pruža vrhunsko korisničko iskustvo.
- Zvezda salona je model Tonale koji predstavlja metamorfozu brenda. Ovaj model uvodi Alfa Romeo u novu eru povezanosti i elektrifikacije, dok brend ostaje odan italijanskoj sportskoj vožnji koja ga čini globalnom ikonom još od 1910.
U znak proslave komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, juče je u Milanu održano svečano otvaranje nove vodeće prodavnice brenda Alfa Romeo u Stellantis & You Sales & Services. Smešten u gradu gde je svetski poznati brend osnovan 1910. godine, to je prvi salon na svetu koji predstavlja novi identitet brenda: reinterpretaciju klasičnog stila brenda u savremenom ključu.
Simbolično smešteni na istom prostoru gde se 1910. godine nalazio i Portello, prvo proizvodno mesto brenda Alfa Romeo, danas smo bili svedoci početka važnog, novog poglavlja u istoriji brenda. Takođe je dodatno učvrstio neraskidivu vezu koju Alfa Romeo ima sa svetskom prestonicom mode, dizajna i italijanske kreativnosti. Zapravo, oba pojma predstavljaju simbol italijanske izvrsnosti koji se međusobno podržavaju, koristeći svoju slavnu prošlost kao inspiraciju za održiviju, tehnološku i smeliju budućnost. Fokus, ipak, ostaje na ljudima, njihovim strastima i inspiracijama. Zbog toga Alfa Romeo pruža impresivno korisničko iskustvo koje ističe njegova vrednosti i viziju budućnosti.
Sa modernim i linearnim dizajnom, nova vodeća prodavnica brenda Alfa Romeo je minimalistički i tehnološki prostor koji harmonično kombinuje elemente koji ga čine. Osim strukture, posetioce očekuje tradicionalan kurzivan ispis koje se nalazi iznad njih i veliki, reflektujući crveni totem na ulazu koji konceptualno doprinosi pružanju visceralnog iskustva. Sam kupac se ogleda u ovom objektu koji predstavlja vrednosti brenda, stvarajući neku vrstu simbioze između „plemena“ i ove nove lokacije brenda Alfa Romeo.
Prostor je obojen u istorijsku „Alfa crvenu“, jarku i smelu boju koja podseća na visceralne emocije koje su ovu marku učinile simbolom italijanskog plemenitog sportskog duha od 1910. godine. Energija crvene boje uparena je sa elegancijom sive koja je, sa mnogim svojim različitim nijansama, sposobna da predstavi „premijum status“ brenda i tehnologiju u modelima brenda Alfa Romeo koja obara rekorde. Upravo ova kombinacija strasti i inovacija čini ovaj italijanski brend tako posebnim i ključnim delom Stellantis-ovog premijum klastera.
Inspirisan prirodom, enterijer salona kombinuje materijale sa jedinstvenim taktilnim efektima, inovativnim teksturama i koloritom koji podsećaju na proces oksidacije materijala. Na ovaj način, crvena boja oslikava magmu koja protiče između kamenja, dok topla crvena LED svetla osvetljavaju celokupan izložbeni prostor. Prikazana je lepota i moć prirode koja se savršeno integriše sa digitalnim i tehnološkim, što je još jedna karakteristična osobina najnovije generacije vozila brenda Alfa Romeo. Nakon što uđu, posetioci dobijaju zanimljivo i impresivno iskustvo dok slobodno šetaju kroz različite delove salona.
Na primer, u salonu je moguće iskusiti legendarnu istoriju brenda dok listate razne knjige, kupujete robu ili se jednostavno opuštate u kafiću. U međuvremenu, oblast „Pridruži se plemenu“ je portal za budućnost brenda gde možete da pogledate preglede sledećih izdanja simbola Biscione i osetite se kao deo Alfa Romeo „plemena“, posebne zajednice koja deli vrednosti brenda. Na kraju, postoji i privatni prostor u novom prodajnom salonu i mesto za postprodajnu uslugu, što je još jedna ključna faza u korisničkom iskustvu brenda Alfa Romeo, sa određeno radno vreme kako bi se pobrinuli za sve potrebe premijum klijenta.
Jasna zvezda vodeće prodavnice u Milanu je novi Alfa Romeo Tonale, prvi elektrifikovani kompaktni SUV u istoriji brenda. Italijanski dizajn, tehnologija koja obara rekorde, elektrifikacija, neuporediva dinamika vožnje i fokus na kupca su pet aspekata koji predstavljaju osnovu modela Tonale, strateškog modela koji nagoveštava metamorfozu brenda ka novoj eri povezivanja i elektrifikacije.
Frančesko Kalkara (Francesco Calcara), visoki potpredsednik za globalni marketing i komunikacije brenda Alfa Romeo:
“Svečano otvaranje prve vodeće prodavnice na svetu ovde u Milanu sa novim identitetom brenda je izuzetno važan trenutak za nas i prilika da inspirišemo svet iz Italije tako što ćemo ostati verni svojim korenima. Sa modelom Tonale, Alfa Romeo doživljava radikalnu revoluciju na putu ka novoj eri povezanosti i elektrifikacije. Ova „metamorfoza“ ne odnosi se samo na proizvode i tehnologiju, nego i redefiniše celokupno korisničko iskustvo, koje podrazumeva kvalitet usluge i identitet Brenda.
Alfa Romeo želi da obezbedi kupcu impresivno, pa čak i visceralno iskustvo pri svakom kontaktu sa brendom.
Taj kontakt se prvobitno ostvaruje u našem dilerstvu, gde kupci mogu da se upoznaju sa kompletnim ekosistemom brenda koji se nalazi u srcu premijum iskustva kupovine.“