Menstrualno siromaštvo je problem sa kojim se suočava veliki broj žena, devojčica i devojaka širom sveta, a odnosi se na nemogućnost da se priušte proizvodi za menstrualnu higijenu. Usled menstrualnog siromaštva, devojke često izostaju sa nastave i drugih važnih aktivnosti, a osećaj stida i sramote kojim je praćeno menstrualno siromaštvo, takođe može imati negativan uticaj na samopouzdanje i mentalno zdravlje.

Među ranjivijim društvenim grupama kada je reč o ovoj temi, nalaze se I devojke koje žive u studentskim domovima. Pored toga što treba da se prilagode novoj sredini i svim promenama koje sa sobom donosi studentski život, određenom broju ovih devojaka su često i finansijska sredstva ograničena, što može dovesti do nemogućnosti da priušte osnovna higijenska sredstva kao što su ulošci.

Upravo iz tog razloga, Always, jedan od vodećih brendova kompanije Procter & Gamble, uz podršku Delhaize Srbija pokrenuo je kampanju “Always uz tebe”. Brend Always već dugi niz godina osnažuje devojčice, devojake i žene svih uzrasta širom sveta, a u okviru kampanje “Always uz tebe”, Always u saradnji sa neprofitnom organizacijom Prijatelji dece Srbije, daje doprinos od 100.000 higijenskih uložaka za studentkinje u studentskim domovima u Nišu i Kragujevcu.

U toku prethodne akademske godine, Always je dao doprinos od 100.000 uložaka za više fakulteta Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Novom Sadu, kao i za devojčice i devojke iz SOS Dečijih sela Srbije. Podrška ove vrste značila je da nijedna studentkinja ovih institucija nije propuštala predavanja zbog nedostatka menstrualnih proizvoda, i da je svaka od ovih devojaka mogla neometano da se posveti svom obrazovanju i ličnom razvoju.

Zajedničkim snagama nastavljamo da podržavamo devojke u borbi protiv menstrualnog siromaštva.

Ova inicijativa će trajati do 30.06.2025. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.