Menstrualno siromaštvo predstavlja problem koji ima dugoročne posledice na kvalitet života devojčica i devojaka. Usled nedostatka proizvoda za menstrualnu higijenu, veliki broj mladih žena izostaje sa školske i fakultetske nastave, propušta sportske i druge kreativne aktivnosti koje su važne za građenje samopouzdanja i profesionalni razvoj. Menstrualno siromaštvo praćeno je osećajem stida i sramote, što se takođe negativno odražava na mentalno zdravlje.

Upravo iz tog razloga, Always, jedan od vodećih brendova kompanije Procter & Gamble, nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva, uz podršku Delhaize Srbija i neprofitne organizacije Prijatelji dece Srbije. Brend Always iza sebe ima višedecenijsku tradiciju osnaživanja devojčica, devojaka i žena svih uzrasta širom sveta, a u okviru nastavka kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu, Always sa partnerima nastoji da obezbedi 100.000 higijenskih uložaka za studentkinje fakulteta u Beogradu i Novom Sadu, kao i devojčice i devojke iz SOS Dečijih sela Srbije.

Od septembra prethodne godine, Always je u okviru kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu donirao zalihe uložaka za 5 fakulteta Univerziteta u Beogradu i 5 fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, čime je obezbeđeno da nijedna studentkinja ovih institucija ne propusti predavanja zbog nedostatka menstrualnih proizvoda. Podrška ove vrste devojkama pruža osećaj sigurnosti, budući da više ne brinu da li će morati da odsustvuju sa nastave zbog menstruacije i mogu neometano da se posvete fakultetskim obavezama i razvijanju svojih veština i potencijala.

Oko menstrualnog siromaštva i dalje postoje brojne stigme, pa je iz tog razloga važno da se čitava zajednica uključi u rešavanje ovog problema. Kupovinom Always uložaka u periodu od 30. juna možete postati deo pozitivne promene – za svako kupljeno pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodajnim objektima, Always i Delhaize Srbija izdvajaju po jedan uložak za neprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije. 

Zajedničkim snagama nastavljamo da gradimo svet u kojem nijedna devojka ne propušta priliku za obrazovanje i razvoj zbog menstrualnog siromaštva.

Ova inicijativa će trajati do 30.06.2024. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.