Poznati proizvođač e-cigarta Juul menja strategiju poslovanja i reže troškove za čak milijardu dolara, a sve zbog jačih kritika javnosti, piše Blumberg. Oni će zato otpustiti 650 zaposlenih, a prestaće i sa zapošljavanjem, a ukinuće i poziciju direktora marketinga u kompaniji.
Ranije ove godine, dok je Juul bio na svom vrhuncu, zapošljavali su 300 ljudi mesečno, a ukidanje 16 odsto radnih mesta, kako su objanili, deo je pokušaja da vrate poverenje javnosti koja ih je osudila da svojim proizvodima tinejdžere navlače na pušenje. Prestali su i oglašavanjem u printu, ali i na digitalu, a fokusirali su se isključivo na odrasle pušače, navodi Jutarnji list.
Juul je postao meta regulatora koji žele da zaustave epidemiju novi mladih korisnika nikotina koje su privukle e-cigarete zbog različitih aroma. Mnoge radnje više ne prodaju tu vrstu cigareta zbog pritisaka regulatova, pa je Juulova vrednost potonula i zbog rastućih briga za zdravstvene rizike e-cigareta.
Grupacija Altria, u čijem je Juul vlasništvu, prošle godine je u tu kompaniju investirala 12,8 milijardi dolara, ali nije doživela povraćaj investicije, pa je najavila otpis uloženih 4,5 milijardi dolara.