Kompanija Avaya, svetski lider u rešenjima koja podržavaju i pojednostavljuju komunikacije i kolaboraciju i Alcatel-Lucent Enterprise, vodeći međunarodni provajder komunikacija, umrežavanja i Cloud rešenja objavili su strateško partnerstvo koje proširuje dostupnost Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center servisa) komponiranih rešenja na ALE-ovu globalnu bazu kupaca, dok istovremeno čini ALE-ova rešenja za digitalno umrežavanje dostupnim na globalnoj osnovi za Avaya klijente.

Kroz ovo partnerstvo, ALE će ponuditi Avaya OneCloud™ CCaaS, koji pruža naprednu veštačku inteligenciju, identitet i bezbednost, upravljanje angažovanjem radne snage (WEM) i mogućnosti pružanja usluga ALE korisnicima. Avaya će svojim klijentima ponuditi rešenja ALE Digital Age Networking, koja pokrivaju čitav spektar žičanih i bežičnih tehnologija povezivanja sa naprednim uslugama Cloud platforme, koristeći najnoviju IoT analitiku, digitalne poslovne procese, bezbednu mobilnost i veštačku inteligenciju u cilju automatizacije mreže.

„Izuzetno smo zadovoljni partnerstvom sa Avayom i činimo sve kako bismo našim klijentima pružili vodeće CCaaS mogućnosti na tržištu i proširili tržišni domet naših rešenja za umrežavanje digitalnog doba“, izjavio je Jack Chen, izvršni direktor Alcatel-Lucent Enterprise. „Rasprostranjenost i usklađenost Avaya OneCloud CCaaS platforme nam omogućavaju da radimo sa ekosistemom vodećih partnera u industriji kako bismo sa Avaya-om izgradili snažna i zanimljiva iskustva koja su potrebna našim korisnicima.“

„Veoma smo uzbuđeni zbog partnerstva sa ALE-om i zbog činjenice da nudimo naš OneCloud CCaaS njihovoj globalnoj bazi od skoro milion korisnika i skoro 3.000 partnera, proširujući tako naš portfolio dodatnom ALE mrežnom tehnologijom“, rekao je Jim Chirico, predsednik i izvršni direktor u kompaniji Avaya i dodao: „Partnerstvo koje smo danas najavili je veoma komplementarno i verujemo da predstavlja značajnu priliku kako za Avaya, tako i za i ALE klijente da ubrzaju svoj prelazak na Cloud tako što će primeniti Cloud tehnologije svetske klase dva globalna lidera u komunikacijama.”

Poslovni korisnici širom sveta moći će da ostvare svoju digitalnu transformaciju i pređu na cloud sistem, pružajući različita korisnička iskustva za svoje krajnje korisnike, kao i bolje radno iskustvo za svojim zaposlenima.

„Dodavanje ALE-a ekosistemu Avaya OneCloud odražava rastuću snagu Avaya ponude u Cloudu, kao i uspeh strategije kompanije pružajući arhitekturu koja se može komponovati za Ekonomiju iskustva“, rekao je Zeus Kerravala, osnivač i glavni analitičar u ZK Istraživanja. „ALE ima koristi dobijanjem pristupa rastućem Avaya ekosistemu Experience Builders, kao i rastućoj bazi klijenata kompanija kojima je potrebna podrška na svim nivoima strategija migracije Cloud-a, dok će Avaya rešenja biti unapređena dodavanjem ALE-ovog portfolija i umrežavanja digitalnog doba, uključujući njihovo vodeće rešenje za IoT povezivanje. Ova kombinacija ALE-ovog end-to-end IoT upravljanja, zajedno sa širokim portfoliom digitalnih mreža za preduzeća, i sa OneCloud Experience Platformom, pružiće klijentima neprikosnovenu sposobnost da stvaraju i razvijaju budućnost poslovnog sveta, povezuju sve elemente u okviru preduzeća, služe svojim klijentima i takmiče se u ekonomiji iskustva.”

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.